۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۰۸۶۲۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسأله برنامه و بودجه در مدیریت اقتصادی جامعه حائز اهمیت است

مسأله برنامه و بودجه در مدیریت اقتصادی جامعه حائز اهمیت است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آن چیزی که در مدیریت اقتصادی جامعه و کارکنان دولتی اهمیت دارد بحث برنامه و بودجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی اظهار داشت: آن چیزی که در مدیریت اقتصادی جامعه و کارکنان دولتی اهمیت دارد بحث برنامه و بودجه است.

وی گفت: تمام عالم با برنامه حساب شده مدیریت می‌شود و رشد جسمی انسان با برنامه است و همه جوانبی که می‌خواهد در جسم انسان صورت گیرد برنامه دقیق و حساب شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اما امروز این عالم در سطح بین الملل با خون مستضعفان و بر روی استخوان‌ ملت‌های محروم مدیریت می‌‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب الگویی افتخارآمیز به دنیا نشان دهیم و دیگر شاهد اختلاس و حقوق‌های نجومی نداشته باشیم که بخشی از آن مربوط به همت سازمان برنامه و بودجه است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه شهرالله و ماه امام علی(ع) است و دوست و دشمن قبول دارند که آرمان امام علی(ع) که آرمان همه انبیای مرسلین و حقیقت دین است و به دنبال این بودند که این بشر را بر سر عقل و عدل بیاورد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات