۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۰۸۶۴۹
امام جمعه بجنورد:

هجمه اقتصادی آخرین تیر ترکش دشمنان در تقابل با نظام است

هجمه اقتصادی آخرین تیر ترکش دشمنان در تقابل با نظام است
امام جمعه بجنورد گفت: هجمه اقتصادی آخرین حلقه دشمن و تیر ترکش استکبار است؛ زیرا دشمن فتنه سیاسی، نظامی، فرهنگی و ... را انجام داده و نتیجه نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان اقتصادی، با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه، اظهار کرد: باید درزمینهٔ بازار و صنعت و معدن و تجارت راه‌های برون‌رفت از بحران را پیدا کنیم.

وی افزود: رونق تولید یعنی خود را باور کنیم که اگر با هم باشیم می‌توانیم کشور را اداره کنیم؛ زیرا اگر مجموعه تولید رونق بگیرد کشور ما به‌زودی به خودکفایی کامل می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به مسئولان اقتصادی خراسان شمالی، افزود: نبض مسائل اقتصادی در دست شما است؛ زیرا کار شما ملموس بوده و در مرئی و منظر هستید و مردم به‌صورت روزانه با برنامه‌های شما سروکار دارند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: کارهایی را که انجام می‌دهید به‌درستی اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان برنامه‌ها و اقدامات شما قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در تنظیم بازار، گفت: مردم می‌توانند با اصلاح الگوی مصرف، بازار را تنظیم کنند؛ زیرا حرص و ولع مردم فضای کاذب اقتصادی ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: البته گاهی ما دیرهنگام تصمیم می‌گیریم و قصد داریم کار از دست رفته را درست کنیم در حالی که باید همین که دیدیم موضوعی شکاف برداشته فوراً برای ترمیم آن اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: الآن در پیچ تاریخی اقتصادی قرار داریم و همه باید دست به دست هم دهیم از این گردنه هم به سلامت عبور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: این آخرین حلقه دشمن است؛ زیرا دشمن فتنه سیاسی، نظامی، فرهنگی و ... را انجام داده و نتیجه نگرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه الآن دوران فتنه اقتصادی است، گفت: در این زمان دشمن قصد دارد از طریق اقتصاد مردم را از نظام و انقلاب ناامید کرده و برگرداند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات