۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۰۸۶۵۱
با حضور شخصیت های حوزوی؛

مراسم رونمایی از سایت جدید پایگاه فقه حکومتی وسائل آغاز شد

مراسم رونمایی از سایت جدید پایگاه فقه حکومتی وسائل آغاز شد
آیین رونمایی از سایت جدید پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل با حضور شخصیت های حوزوی و جمعی از فرهیختگان حوزه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از سایت جدید پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل دقایقی پیش با حضور جمعی از فرهیختگان و اساتید برجسته حوزه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم و سپس ارائه گزارش دکتر علیرضا داودی سردبیر پایگاه فقه حکومتی وسائل آغاز شد.

در مراسم رونمایی از سایت جدید پایگاه فقه حکومتی وسائل، شماری از شخصیت های برجسته و اساتید و نخبگان حوزه حضور دارند.

از حاضران در این آیین می توان به حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی سخنگوی حوزه، حجت الاسلام والمسلمین موسویان، حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالله دقاق اشاره کرد.

همچنین در این مراسم شماری از اعضای هیات علمی مراکز حوزوی و اساتید و صاحب نظران حوزه و نیز اصحاب رسانه و خبرنگاران حضور دارند.

گفتنی است، پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل توسط شماری از طلاب حوزه علمیه قم در پاسخ به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله به علما و بزرگان حوزوی پیرامون ضرورت ورود حوزه های علمیه به مقوله فقه حکومتی در سال 1392 ش راه اندازی و در تاریخ 5 بهمن ماه 1394 پروانه انتشار رسمی آن به شماره ثبت 76714 از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات صادر شد.

این پایگاه رعایت اصول حرفه ای، اقتضائات کار گروهی، رعایت قوانین و مصالح نظام اسلامی، اجرای نصایح اعاظم حوزه و جدیت در رسیدن به اهداف و سیاست های تدوین شده را سر لوحه خود قرار می دهد و با رویکرد اطلاع رسانی، آموزش و پژوهش فعالیت خواهد کرد. در این پایگاه اطلاع رسانی دبیران و خبرنگاران محترم در سه گروه علمی فقه سیاست، فقه اقتصاد و حقوق و فقه فرهنگ و اجتماع، در ساحت علوم و معارف حوزوی به تهیه، تولید و انتشار محتواها در قالبهای خبر، مصاحبه، میزگرد، گزارش خبری، تقریرات دروس خارج، یادداشت، مقاله، تصویر، کلیپ، طرح و ... می پردازند./1330/ج

ارسال نظرات