۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۰۸۶۷۷
از دهم تیر ماه؛

دهمین دوره ارتقایی حوزه علمیه فیضیه مازندران برگزار می‌شود

دهمین دوره ارتقایی حوزه علمیه فیضیه مازندران برگزار می‌شود
دهمین دوره ارتقایی تابستانی کشور به صورت متمرکز در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می‌شود.
حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: دهمین دوره ارتقایی تابستانی کشور به صورت متمرکز در این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این دوره علمی آموزشی هر ساله به میزبانی مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می‌شود، افزود: در این دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه بابل میزبان طلابی از سراسر کشور خواهد بود.

حجت الاسلام قنبری، استفاده بهینه از اوقات فراغت، کاهش ایام تعطیلی و افزایش زمان تحصیلی، ایجاد امکان پیشرفت تحصیلی برای طلاب مستعد با گذراندن دروس به صورت ارتقایی و ایجاد فضای آموزشی اخلاق محور را از جمله اهداف برگزاری این دوره علمی و آموزشی عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران، تحصیل در سال تحصیلی جاری، تعهد حضور مستمر در برنامه و کلاس‌های درس و ارائه معرفی نامه و تأییدیه اخلاقی از مدرسه مبدأ به مدرسه برگزار کننده اردو را از مهم‌ترین شرایط عمومی ثبت نام در این دوره علمی آموزشی عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود رعایت انتخاب حداقل ۳۱۰ ساعت درس در نیمسال اول و دوم تحصیلی و کسب معدل ۱۴ در دروس اصلی انتخابی نیمسال اول و دوم و قبولی در سایر دروس را نیز از جمله مهم‌ترین شرایط اختصاصی دوره ارتقایی اعلام کرد.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که طلاب علاقه‌مند به شرکت در این دوره علمی آموزشی می‌توانند از تاریخ ۲۱ خرداد تا پنجم تیرماه به مدت ۱۵ روز از طریق ربات پیام رسانی ایرانی گپ به آدرس https://gap.im/Feyziaismc ثبت نام کنند.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به این که این دوره علمی و آموزشی به طور رسمی از دهم تیرماه آغاز خواهد شد، افزود: این دوره ۴۷ روز و در هفت هفته برگزار می‌شود.

وی با بیان این که کلاس‌های این دوره علمی و آموزشی در دو ترم برگزار می‌شود، ادامه داد: شروع کلاس‌های محدود ترم اول از دهم تیر و کلاس‌های محدوده ترم دوم از دوم مرداد ماه خواهد بود.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که طلاب پایه‌های دوم تا دهم می‌توانند در این دوره علمی و آموزشی شرکت کنند، افزود: در این دوره از اساتید مجرب و بنام حوزه علمیه در مباحث علمی و آموزشی بهره خواهیم گرفت.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که برای طلاب شرکت کننده در این دوره برنامه‌های علمی آموزشی، تهذیبی، پژوهشی و همچنین برنامه‌های فوق العاد در نظر گرفته شده است، گفت: کارگاه مشاوره تحصیلی، درس اخلاق، کارگاه مشاوره ازدواج، برگزاری مسابقه کتابخوانی، درس تفسیر قرآن کریم، تحلیل مسائل سیاسی روز و مسابقات ورزشی را از مهم‌ترین برنامه‌های تهذیبی این دوره اعلام کرد.

وی برگزاری کارگاه روش تحقیق، آموزش نرم افزار‌های نور، اصول نویسندگی، مسابقات کتابخوانی، آموزش مدیریت تحصیلی، نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاد اندیشی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پژوهشی این دوره عنوان کرد./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی حافظی نیکو
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
سلام بنده می خواهم دوره شرکت کنم ولی نمی توانم وارد کانال شوم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
1
2
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
با سلام و خسته نباشید
یه سوالی که برای من هست این که آیا میشود در یک تا بستان دو پایه را گذراند مثلا من الآن پایه چهارم حوزه علمیه هستم می‌شود در تابستان ۱۴۰۲ دو پایه پنجم و ششم را ارتقایی بخوانم و به پایه هفتم راه یابم . آیا امکان داره یا فقط یک پایه میتوان!
با تشکر
0
0