۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۰۸۶۹۱
از سوی بنیاد صحیفه سجادیه برگزار می شود؛

دوره علمی و آموزشی حکمت و تعالی ویژه طلاب و مبلغان دینی مازندران

دوره علمی و آموزشی حکمت و تعالی ویژه طلاب و مبلغان دینی مازندران
مسؤول بنیاد صحیفه سجادیه مازندران از برگزاری دوره علمی و آموزشی حکمت و تعالی ویژه طلاب و مبلغان دینی از سوی این بنیاد خبر داد.
حجت الاسلام عبدالعی پوراکبر، مسؤول بنیاد صحیفه سجادیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری دوره علمی و آموزشی حکمت و تعالی ویژه طلاب و مبلغان دینی از سوی این بنیاد خبر داد.
 
وی، توانمند سازی در تبلیغ و تدریس و آشنایی مبلغان و طلاب علوم دینی با منابع و متون دینی را از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره علمی و آموزشی عنوان کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این دوره آموزشی با محوریت کتب‌های قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ادعیه مفاتیح الجنان برگزار خواهد شد، بیان داشت: این دوره علمی و آموزشی از خرداد تا شهریور ماه امسال و به صورت سه روز در هفته در مدارس علمیه شهرستان بابل برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام پوراکبر، اعطای تشویقی و گواهی پایان دوره و همچنین اولویت همکاری با مراکز تبلیغی و پژوهشی را از جمله مهم‌ترین مزایای شرکت در این دوره علمی و آموزشی عنوان کرد.
 
امام جمعه تنکابن با بیان این که طلاب و مبلغان دینی علاقه مند می‌توانند جهت ثبت نام به معاونت‌های تهذیب مدارس علمیه شهرستان بابل مراجعه کنند، بیان داشت: همچنین علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۱۱۳۴۷۲۶ نیز تماس بگیرند.
 
وی، برگزاری این دوره‌های علمی و آموزشی برای طلاب و مبلغان دینی را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان دینی و طلاب حوزه‌های علمیه برای موفقیت در عرصه تبلیغ دین باید با این متون ارزشمند دینی و الهی بیشتر آشنا شوند.
 
مسؤول بنیاد صحیفه سجادیه مازندران با تأکید بر این که قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه گنجینه‌های الهی ارزشمندی هستند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند، بیان داشت: طلاب علوم دینی و روحانیان بهترین اقشار برای تبیین جایگاه این کتب الهی در جامعه محسوب می‌شوند.
 
حجت الاسلام پوراکبر با تأکید بر توجه بیشتر طلاب و مبلغان دینی به کتاب صحیفه سجادیه افزود: باید مفاهیم ارزشمند این گنجینه الهی بیش از پیش از سوی حوزویان در جامعه ترویج و گسترش یابد.
 
وی با بیان این که بنیاد صحیفه سجادیه از سال ۹۴ در بابل فعالیت علمی و آموزشی خود را آغاز کرده است، گفت: هدف از تشکیل این بنیاد معرفی این گنجینه معارف اسلامی، ارتباط بیشتر و عمیق افراد جامعه با خالق هستی از راه دعا و مناجات و رفع مظلومیت و مهجوریت صحیفه سجادیه است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات