۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۶۰۸۷۰۲

پیام تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت امام جمعه کازرون

پیام تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت امام جمعه کازرون
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، شهادت حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان کازرون را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، شهادت حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهرستان کازرون را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دژکام (دامت افاضاته)
نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز
سلام علیکم

شهادت مظلومانه حضرت حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد خرسند (رضوان الله تعالی علیه)، روحانی انقلابی و جانباز افتخارآفرینی که بی‌تکلّف و ادّعا در سنگر امامت جمعه شهرستان کازرون، خدمات شایان توجهی به حوزه علمیه و اهالی محترم آن دیار مبذول داشته‌اند، مایه تأسف و تألم خاطر اینجانب گردید.

این روحانی خدوم و مخلص، قربانی جهل مقدس و فریب‌خوردگان گمراهی گردید که آبشخور افکار پلیدشان، جریان ضد دینی خوارج می‌باشد و اولین قربانی عزیز آن در صدر اسلام، حضرت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) و نیز اولین قربانی آن در انقلاب اسلامی، علامه شهید آیت الله مطهری بوده است.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلّه العالی)، جناب‌عالی، روحانیت معزز و عموم مردم شریف، همیشه در صحنه و قدرشناس شهرستان شهیدپرور کازرون، در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج (علیه آلاف التحیّة و الثناء)، برای آن عالم عامل و مجاهد فی سبیل الله که عروج ملکوتی‌شان در سحرگاه سومین شب از لیالی قدر بوقوع پیوست علو درجات و برای بیت معظم و ارادتمندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل، از خداوند متعال مسألت دارم./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات