۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۰۸۷۱۵
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

در جنگ نرم باید به حوزه اطمینان‌ بخشی برسیم

در جنگ نرم باید به حوزه اطمینان‌ بخشی برسیم
سردار شاهوارپور گفت: باید در جنگ نرم به حوزه اطمینان‌ بخشی برسیم و تحقق این امر مستلزم کمک همگان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان،  شامگاه گذشته در آیین رونمایی از محصولات مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه در سرسرای مجتمع فجر اهواز با بیان اینکه حوزه نرم افزار از مسائل مهم در جبهه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حوزه نرم افزار، ابداعی جدید است، اما دشمنان برای ریشه کن کردن و مانع تراشی برای روندی که در حوزه نرم افزار جامعه اسلامی را متحول کرده تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان داشت: از طریق اقدامات نرم افزاری به ویژه در حوزه روانی برنامه و طرح دارند با این حال امروزه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردیم.

این مقام مسؤول افزود: جوانان در حوزه نرم افزاری علاقه‌های خود را نشان دادند و با دستان خالی و حداقل امکانات به سان دوران دفاع مقدس به مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان می‌پردازند.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه دشمن با همه هزینه‌ها و صرف وقت هیچ موفقیتی تاکنون به دست نیاورده است، ادامه داد: یاری رسانان داخلی به دشمنان از اقدامات شان سودی به دست نمی‌آورند، اقدامات صورت گرفته در حوزه نرم افزاری از قبیل ساخت کلیپ به ویژه کلیپ‌هایی که در ایجاد همگرایی و تقویت باور‌ها و تقویت امید مؤثر است، دشمن را ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف خود و موفقیت‌های بیشتر جامعه به نیروی جوان نیاز دارد، تصریح کرد: باید در جنگ نرم به حوزه اطمینان‌ بخشی برسیم و این امر مستلزم کمک همگان است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات