۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۰۸۷۱۷
سرپرست شهرداری اهواز:

کم کاری دستگاه‌های متولی فرهنگ مشهود است

کم کاری دستگاه‌های متولی فرهنگ مشهود است
شاعری گفت: در سال‌های اخیر نوعی کم کاری را در دستگاه‌های متولی فرهنگ شاهد هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، موسی شاعری، سرپرست شهرداری اهواز، شامگاه گذشته در آیین رونمایی از محصولات مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه در سرسرای مجتمع فجر اهواز با بیان اینکه رهبر انقلاب در آغاز دهه ۷۰ بحث تهاجم و شبیخون فرهنگی را مطرح کرد، اظهار داشت: در سال‌های اخیر نوعی کم کاری را در دستگاه‌های متولی این امر شاهد هستیم؛ از این رو رهبر انقلاب به جوانان دستور حضور در چنین عرصه‌ای را تحت عنوان آتش به اختیار صادر کردند.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه انتقال مفاهیم از طریق هنر تأثیر بسزایی در عمق بخشی به مفاهیم دارد، افزود: امروزه باید رویکرد خود را از پدافندی به آفندی تغییر و حضور در فضای مجازی نیز باید قدرتمند باشد.

این مقام مسؤول بیان داشت: حضور در فضای مجازی باید قدرتمند باشد تا به مقصد توسعه و گسترش سازمان‌های جبهه مقاومت اسلامی برسیم.

شاعری با بیان اینکه جبهه مقاومت پیروز و آینده‌ساز جامعه جهانی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه جوانان خلاق با همه توان به کمک این جبهه بشتابند.

لازم به ذکر است، در این مراسم از نماهنگ‌های موطنی، دلیرون و اهل الفخر در کنار پوستر با عنوان عید همدلی رونمایی شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات