۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۰۸۷۲۴

رونمایی از جدیدترین محصولات مؤسسه چند رسانه‌ای آب و آینه

رونمایی از جدیدترین محصولات مؤسسه چند رسانه‌ای آب و آینه
مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه از تولید ۴ اثر برای نشان دادن همبستگی و اتحاد بیشتر اقوام خوزستانی و رشادت مردم سیل زده خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اسماعیل معنوی، مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه، شامگاه گذشته در آیین رونمایی از ۴ اثر مؤسسه در سرسرای مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: مؤسسه در زمینه تولید محصولات چندرسانه‌ای در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت دارد که جدیدترین محصولات آن سه نماهنگ و یک پوستر ویژه است.

مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه بیان داشت: نماهنگ «دلیرون» دومین نماهنگ از مجموعه خوشا به‌حالت‌ای روستایی است که با گویش زیبای بختیاری و به تصویر کشیدن فرهنگ زندگی این قوم، در مدت زمان ۶ ماه ساخته شد.

معنوی افزود: نماهنگ «اهل‌الفخر» به سفارش و تهیه‌کنندگی خانه موسیقی سازمان اوج دیگر اثر تولید شده مؤسسه است که به حماسه مردم خوزستان در مقابله با سیل و همبستگی اقوام مختلف کشور برای کمک به سیل زدگان به دو زبان عربی و فارسی اشاره می‌کند.

وی با بیان اینکه نماهنگ «موطنی» دیگر اثر تولید مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه است، عنوان داشت: پوستری با عنوان عید همدلی به سفارش سازمان فضای مجازی بسیج تولید شده و قرار است در ایام عید فطر در سطح شهر اهواز و دیگر شهر‌های استان نصب شود.

مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه با بیان اینکه همبستگی و اتحاد یکی از نقاط قوت اقوام ایرانی است، بیان داشت: قوم شریف عرب ایران یکی از اقوام اصیل ما است که در برهه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، وفاداری و پایداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرد.

معنوی خاطرنشان کرد: در تولید محصولات مؤسسه آب و آینه تلاش کردیم تا بخشی از این هویت ایرانی اسلامی عرب‌های کشورمان از قبیل تشیع، مهمان نوازی، همبستگی و اتحاد را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه سیل زدگان افزون بر کمک‌های مالی نیازمند امید هستند، گفت: با امید می‌توان خانه‌های ویران و سیل زده را بار دیگر ساخت که در این باره هنرمندان باید امید را در دل‌ها زنده نگه دارند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات