۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۸۷۲۷
وزیر دفاع یمن:

به‌زودی متجاوزان به خاک یمن را شگفت‌زده خواهیم کرد

به‌زودی متجاوزان به خاک یمن را شگفت‌زده خواهیم کرد
وزیر دفاع یمن با اعلام اینکه ارتش این کشور دستاوردهای تسلیحاتی و فناوری پیشرفته‌ای به دست آورده است، تأکید کرد به‌زودی متجاوزان به ملت یمن را شگفت‌زده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن تأکید کرد، صنایع نظامی یمن دستاوردهای تسلیحاتی و فناوری پیشرفته‌ای را به دست آورده است که هم‌سو با خواسته‌ها و مقتضیات دفاع از حاکمیت، وحدت و استقلال جمهوری یمن است.

العاطفی گفت: «متکبران و متجاوزان به ملت یمن را با غافلگیری‌هایی، که هرگز انتظار آن را ندارند شگفت‌زده خواهیم کرد».

وزیر دفاع یمن، که در کمیته تدوین دکترین نظامی یمن سخنرانی می‌کرد، گفت: «به توسعه و ساخت موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین مسلح و تهاجمی پرداختیم و راکت‌ها و تعداد زیادی از تسلیحات را ساختیم و ما هم‌اکنون در مراحل پایانی آماده‌سازی، توسعه و ساخت پدافندهای هوایی مختلفی هستیم».

وی خاطرنشان کرد: «پیش‌نویس دکترین نظامی بر اساس متغیرها و تحولات کنونی و بعدی و در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تدوین شده است».

وزیر دفاع یمن متذکر شد: «به‌رغم تمامی این دستاوردها و موفقیت‌ها، ما تأکید می‌کنیم که دستان‌مان برای صلح بر اساس توافق سوئد، باز است و تحت نظارت سازمان ملل متحد در مرحله نخست این توافق و با وجود آمادگی کامل برای دفاع از شهر الحدیده، به‌صورت یک‌جانبه از سه بندر واقع در سواحل دریای سرخ عقب‌نشینی کردیم»./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات