۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۰۸۷۴۴
نجفی قدسی:

افرادی کارگزار نظام شده اند که سنخیتی با انقلاب ندارند

افرادی کارگزار نظام شده اند که سنخیتی با انقلاب ندارند
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تأکید بر متخصص و متعهد بودن مسؤولان گفت: متأسفانه افرادی کارگزار نظام شده اند که سنخیتی با انقلاب اسلامی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در ضیافت افطاری جمعی از شخصیت های حوزوی و خانواده های شهدای مدافع حرم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان گفت: رهبر انقلاب فرمایشات بسیار مهمی در این دیدار فرمودند که وظیفه همگان پیگیری منویات ایشان است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که اگر شما جوانان با این حرکت ها بتوانید پیش بروید و زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب اللهی آماده کنید بسیاری از نگرانی ها و دغدغه ها پایان خواهد پذیرفت.

نجفی قدسی دولت جوان و حزب اللهی را نیاز کشور دانست و اظهار داشت: درد و مصیبتی های امروز جامعه و بهم ریختگی های اقتصادی برای این است که مدیران حزب اللهی نیستند، بیشتر مدیران ما تکنوکرات هستند و با حسن نیت تخصص بدون تعهد دارند.

وی ادامه داد: تعهد و حزب اللهی بودن مورد تأکید رهبر انقلاب است، اگر امثال حججی ها دولتمردان ما باشند چه می شود؟ دولتمردان باید چهره های پاکی مانند شهید حججی باشند، متأسفانه افرادی کارگزار نظام شده اند که سنخیتی با انقلاب اسلامی ندارند.

مدیردارالقرآن علامه طباطبایی اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که مشکلی در ساختار و قانون اساسی وجود ندارد بلکه مشکل در کارگزاران است که بعضا کوتاهی می کنند.

وی عنوان کرد: اخیر مشاهده کردیم آقایی که سال ها مسؤولیت وزارتخانه و مسؤولیت های دیگر را بر عهده داشت چه رفتاری با خانواده خود کرد و به عنوان یک قاتل در زندان است، چه کسانی عهده دار مسؤولیت های کلان کشور بوده اند.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: لیبرالیسم در زمان این ها در آموزش و پرورش نهادینه و مصیبت از آن جا آغاز شد، متأسفانه عده ای نااهل در برخی مصادر انقلاب قرار گرفته اند و باید به فکر دولت جوان حزب اللهی باشیم تا مشکلات حل شود.

محمد قمین
ارسال نظرات