۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۰۸۷۷۴
جامعه مدرسین:

حرکت در مسیر اندیشه‌های امام و ولایت کشور را در گام دوم سعادتمند می‌کند

حرکت در مسیر اندیشه‌های امام و ولایت کشور را در گام دوم سعادتمند می‌کند
جامعه مدرسین با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، حرکت در مسیر اندیشه‌های امام و ولایت را سبب سعادت کشور دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسب سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و پانزدهم خرداد بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است. روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) است. غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد.

پایبندی به ارزش‌های مبنایی و اساسی اسلام، بیداری و هوشیاری در دشمن‌شناسی و حفظ اتحاد و یکپارچگی ملی که حقیقت اندیشه‌های امام خمینی است، عمل انقلابی و حرکت جهادی ما را استوار و ایمن از انحراف و خطا خواهد کرد و چراغ راه امت اسلامی در جهاد کبیر علیه استکبار خواهد شد.

مکتب امام، مکتب دین‌داری، عدالت‌خواهی و عقلانیت است. این عناصر مهم، انقلاب را به بلوغ چهل‌سالگی خود رساند. امروز نیز در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر‌(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف) و زعامت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است. بی‌شک استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی و سلوک در راه ولایت، ما را دربرداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر و سعادتمندتر خواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت سی‌امین سالگرد رحلت امام عظیم‌الشأن انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام الهی و مردمی پانزدهم خرداد 42، همگان را به شرکت پرشور در مجالسی که به این منظور برگزار می‌گردد دعوت می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات