۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۰۸۷۹۹
آیت الله حسینی بوشهری:

جوانان مقاومت اجازه اجرایی شدن معامله قرن را نمی دهند

جوانان مقاومت اجازه اجرایی شدن معامله قرن را نمی دهند
امام جمعه قم با بیان اینکه جبهه مقاومت جهان اسلام را از فتنه تکفیری ها نجات داد، گفت: جوانان مقاومت با ایستادگی در برابر معامله قرن، برنامه دشمن را با شکست مواجه می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در ضیافت افطاری جمعی از شخصیت های حوزوی و خانواده های شهدای مدافع حرم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علامه طباطبایی گفت: ایشان منشأ خیرات و برکات بسیاری در گسترش فرهنگ دینی و کلام وحی بودند.

وی افزود: امروز هم که علامه به ظاهر در میان ما نیستند آثار و برکات وجوی ایشان قابل مشاهده است، در دارالقرآن علامه طباطبایی در ایام تحصیلی دروس حوزوی برگزار می شود و در مناسبت های مختلف پذیرای شخصیت های علمی و انقلابی است.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با بیان این که انسان روزهای سرنوشت سازی در زندگی دارد، اظهار داشت: زندگی انسان مراحل گوناگونی دارد که باید برای آن برنامه ریزی کند تا پس از دعوت الهی در پیشگاه خداوند دست پر باشد.

وی ادامه داد: انسان باید به فکر آخرت خود باشد و عاقبت به خیری را از خداوند متعال درخواست کند، اگر عاقبت به خیر از دنیا برویم می توانیم به آسانی وارد حساب و کتاب آخرت شویم، انسان باید سعی کند با مرگ خوب از دنیا برود و دچار مرگ بد نشود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که اشتغال به کارهای خیر انسان را عاقبت به خیر می کند، ابراز داشت: یکی از بهترین و ارزشمندترین مرگ ها شهادت در راه خداوند است، برخی مرگ ها مانند مرگ در حال گناه یا بودن در جبهه کفر از بدترین مرگ ها برای انسان است.

وی عنوان کرد: انسان باید در زندگی خود تلاش کند که عاقبت به خیر شود، زندگی و مرگ انسان باید در راه اهل بیت(ع) باشد، در جریان دفاع از حرم شاهد بودیم که مجاهدان افغانستانی، پاکستانی و هندی و از ملیت های دیگر با هدفی واحد وارد میدان مبارزه شدند.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: اساس اسلام حب اهل بیت(ع) است و این عشق و دلدادگی را از جریان دفاع از حرم دیدیم که حماسه آفریدند و دشمن را شکست دادند، شهدا بدون منفعت و دنیا طلبی با انتخابی آگاهانه وارد میدان مبارزه با دشمنان اسلام شدند.

وی اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به شهدای مدافع حرم افتخار کنیم که جهان اسلام را از فتنه تکفیری ها نجات دادند، امروز هم جوانان جهان اسلام با ایستادگی در برابر طرح ننگین معامله قرن، برنامه دشمن را با شکست مواجه می کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات