۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۰۸۸۰۵
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی در گفت وگو با رسا:

تبعیت کامل از ولایت فقیه شاخصه پیروان حقیقی امام راحل است

تبعیت کامل از ولایت فقیه شاخصه پیروان حقیقی امام راحل است
نماینده خبرگان شاخصه اصلی پیروان حقیقی امام خمینی(ره) را «تبعیت کامل از ولایت فقیه» دانست و گفت: مدیریت داهیانه رهبر انقلاب کشور را در برابر دشمن مقاوم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: ایشان بر مبنای یک سلسله اصول، باورها و جهان بینی نظام را به وجود آوردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در عرض 10 سال رهبری خودشان هم در گفتار و هم در کردارشان همه آن سلسله اصول و باورهایی که نظام را بر پایه آنها پایه ریزی کردند، نمایان ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با بیان اینکه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در طول 3 دهه سبب بقا، استمرار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، عنوان کرد: به برکت بصیرت داهیانه رهبر معظم انقلاب و حرکتشان در سمت و سویی که امام راحل آن را مبنای حرکت نظام قرار دادند، مشاهده می کنیم که ملت ایران در برابر همه توطئه های استکباری مقاومت و ایستادگی می کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز به برکت رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای می توانیم در مقابل آمریکای جنایتکار مقاومت کنیم، ابراز کرد: این ایستادگی و مقاومت سبب شده است که توطئه ها و شیطنت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خنثی شود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره تلاش می کند تا نظام اسلامی را نابود کند، تأکید کرد: اگر دشمن بداند که پیروز می شود، لحظه ای جنگ را به تأخیر نمی اندازد، بنابراین مذاکره و کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های آمریکا نتیجه ای جز اضمحلال و نابودی نظام را در بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با الهام گرفتن از مبانی امام خمینی(ره) مذاکره با آمریکا را نفی می کنند، گفت: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مذاکره فایده ای ندارد، زیرا مذاکره یکی از ترفندهای دشمن برای رسیدن به اهدافش است؛ به بیان دیگر مذاکره نوعی ابزار برای نابودی کشورهایی است که آمریکا با آن ها دشمنی دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تجربه ای که رهبر معظم انقلاب در این 3 دهه در عملکرد خودشان ارائه فرموده اند نشانگر آن است که حرکت در خط و مسیر امام راحل قطعاً مثمر ثمر خواهد بود و نظام را به اهداف عالیه خودش می رساند.

وی شاخصه اصلی پیروان حقیقی امام خمینی(ره) را «تبعیت از ولایت فقیه» دانست و ابراز کرد: امروز این مهم در تبعیت از رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب تجلی و تجسم پیدا می کند؛ کسانی که ادعای پیروی از امام خمینی(ره) را دارند، اگر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تبعیت می کنند، می توان آنها را پیرو حقیقی خط امام(ره) دانست./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات