۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۰۸۸۹۰
رییس المصطفی:

کرسی درس آیت الله سبحانی منشأ برکات علمی و اخلاقی برای طلاب است

کرسی درس آیت الله سبحانی منشأ برکات علمی و اخلاقی برای طلاب است
رییس جامعه المصطفی(ص) العالمیه کرسی درس تفسیر حضرت آیت الله سبحانی در ماه مبارک رمضان را منشأ برکات علمی و اخلاقی برای طلاب دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس جامعه المصطفی(ص) العالمیه ظهر امروز در سخنرانی پیش از جلسه تفسیر قرآن کریم حضرت آیت الله سبحانی که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد، ضمن تجلیل از این مرجع تقلید گفت: مدرسه مبارکه حجتیه از مراکز و واحدهای ارزشمند جامعه المصطفی(ص) به شمار می رود و در حقیقت این مدرسه مبارکه زادگاه و خاستگاه جامعه المصطفی(ص) العالمیه است.

وی با بیان این که بزرگان حوزه از قدیم الایام نسبت به زمینه های اخلاقی و تهذیبی حوزه های علمیه دغدغه و نگرانی داشتند، ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم حوزه های قدیم که نورانیت و جلوه خاصی به آنها می بخشید، حضور اساتید بزرگ در میان طلاب بود؛ وجود مبارک حضرت آیت الله سبحانی منشأ برکات اخلاقی و علمی برای طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: امروز سایه بزرگان بر سر ما مستدام است و ان شااالله حضرت آیت الله سبحانی همه ساله بتوانند منشأ افاضه و برکت برای طلاب باشند.

وی همچنین با تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد تأکید کرد: امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی  به برکت مجاهدت های امام راحل و خون شهدای عظیم الشأن در سراسر جهان ریشه دوانیده است.

رییس جامعه المصطفی(ص) العالمیه ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت همت و تلاش های بی وقفه امام خمینی(ره) امروز به منشأ تحولات بزرگ در جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت های جامعه المصطفی(ص) العالمیه در زمینه ترویج دین اسلام در سطح جهان گفت: جامعه الصطفی(ص) یکی از حسنات و برکات انقلاب اسلامی است و فارغ التحصیلان آن منشأ برکات و ترویج دین در دنیا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان بر لزوم قدردانی از مراجع تقلید، علما و بزرگان حوزه علمیه از سوی طلاب و فضلا تأکید کرد و یادآور شد: امروز باید از بزرگان حوزه علمیه تجلیل کرده، احترام آنها را حفظ و از مقام شامخ آنها قدردانی کنیم./841/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات