۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۰۸۹۱۵
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مشکلات خوزستان با مدیران جهادی حل می شود

مشکلات خوزستان با مدیران جهادی حل می شود
امام جمعه اهواز با بیان اینکه درد خوزستان را می‌دانم، گفت: راه برون رفت از مشکلات مختلف استان خوزستان حضور مدیران جهادی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماينده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز، در جمع گروه‌های جهادی و تبلیغی در دفتر معظم له با آرزوی قبولی طاعات یک ماه بندگی و عبودیت در ماه رمضان، اظهار داشت: پایان یک ماه بندگی باید همچون آغاز آن باشد و از دستاورد‌های ماه رمضان باید مراقبت و محافظت کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شیطان عبادت ۶ هزار ساله را در یک لحظه بر باد داد، افزود: پس از ماه رمضان، شب زنده داری مناجات و تلاوت قرآن، دست گیری از فقرا و مسائل علمی فراموش نشود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه درد خوزستان را می‌دانم، عنوان داشت: برخی از مسؤولان در  زندگی سختی‌ها را دیدند، اما به محض رسیدن به قدرت مست می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه مردم به دنبال عمل روحانیان و نه گفتارشان هستند، ادامه داد: قضاوت‌های مردم براساس رفتار‌های مسؤولان، طلاب و روحانیان است و این مسأله حلقه مفقوده در انقلاب اسلامی می‌باشد با این حال شاهد بودیم که در سیل خوزستان طلاب خوب درخشیدند.

وی با اشاره به ضرورت کار در مدارس و توجه ویژه به جوانان گفت: با توکل به خدا و تقوا راه برای انسان باز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مبلغان و روحانیان افسران جنگ نرم هستند، تصریح کرد: گام دوم انقلاب توجه ویژه به محرومان است؛ از این رو مأموریت بنده از بین بردن فاصله ظالمانه طبقاتی خواهد بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در کنار یکدیگر می‌توان مشکلات را حل کرد، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی و تبلیغی، مناطق محروم را شناسایی و گروه‌های فرهنگی و جهادی به فعالیت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات مختلف استان خوزستان حضور مدیران جهادی است، عنوان داشت: برای مدیریت باید به دنبال مدیر لایق، مؤمن و انقلابی باشیم./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات