۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۶۰۸۹۳۵

نماز عید فطر بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اقامه می‌شود

نماز عید فطر بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اقامه می‌شود
نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با روز عید در مصلی المهدی(عج) بیرجند به اقامه حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان اقامه خواهد شد.

محمدحسن زنگویی، رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی نیز اقامه می‌شود.

وی گفت: نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با روز عید در مصلی المهدی(عج) بیرجند به اقامت حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در استان اقامه خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه بیرجند افزود: مراسم عید سعید فطر ساعت 7 صبح در محل مصلی آغاز و نماز عید نیز از ساعت 7:30 اقامه می‌شود.

زنگویی تصریح کرد: نمازگزاران گرامی برای حضور در نماز عید سعید فطر زیرانداز و مُهر به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین برای جابجایی نمازگزاران نیز با سازمان اتوبوسرانی هماهنگی شده و از ساعات ابتدایی صبح برای خدمت رسانی به نمازگزاران آماده هستند و مردم برای پارک خودروهای خود از مکان‌های پیش بینی شده استفاده کنند.

رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود کمک‌های خود برای ساخت و تکمیل مصلی المهدی(ع) در روز عید داشته باشند؛ تکمیل مصلی نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات