۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۶۰۸۹۴۸
آیت الله طبرسی:

امام خمینی عزت از دست رفته ملت ایران را با پیروزی انقلاب بازگرداند

امام خمینی عزت از دست رفته ملت ایران را با پیروزی انقلاب بازگرداند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امام خمینی (ره) عزت از دست رفته ملت ایران را با پیروزی انقلاب بازگرداند و موجب سربلندی و عظمت آن‌ها در داخل و خارج شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دوشنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام سجاد (ع) ساری با تسلیت فرا رسیدن سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را ذخیره‌ای الهی برای امت اسلامی معرفی کرد و گفت: روشنگری‌های امام راحل موجب خارج شدن بسیاری از انسان‌ها از بند اسارت ظالمان و مستکبران شد.
 
وی با بیان این که تلاش‌ها و مجاهدت‌های امام خمینی (ره) موجب احیای اسلام ناب در جهان شد، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اسلام حقیقی را به صحنه اجتماع بازگرداند و توحید را به گوش جهانیان رساند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که قیام عظیم امام خمینی (ره) لرزه بر اندام مستکبران و زورگویان عالم انداخت، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) عزت از دست رفته ملت ایران را با پیروزی انقلاب بازگرداند و موجب سربلندی و عظمت آن‌ها در داخل و خارج شد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که قیام امام خمینی (ره) تنها برای خدا بود، ادامه داد: امام راحل در همه امور خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود می‌دانست و هیچ گاه در مسیری غیر از رضای الهی گام بر نمی‌داشت.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود گفت: در دوره‌ای که ارزش‌های انسانی و اخلاقی در جهان به سمت فراموشی پیش می‌رفت امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، موجب احیای دین و ارزش اخلاقی شد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، طرح دشمنان برای جدایی دین از سیاست را به شکست کشاند، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) موجب بازگشت دین به صحنه اجتماع شد.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همه توان خود را به کار گرفته بودند تا دین و ارزش‌های الهی را به طور کلی از صحنه اجتماع خارج و تنها در مسائل فردی خلاصه کنند، خاطرنشان کرد:، اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پیوند زدن دیانت و سیاست توطئه دشمنان در جدایی دین از سیاست را خنثی کرد.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بیان نظریه ولایت فقیه در حوزه را یکی از ماندگارترین اقدامات امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با طرح این موضوع اسلام و انقلاب را بیمه کرد و موجب اعتلای دین شد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات