۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۰۹۰۱۲
امام جمعه موقت اهواز:

نسل جوان را با امام راحل بیشتر آشنا کنیم

نسل جوان را با امام راحل بیشتر آشنا کنیم
امام جمعه موقت اهواز گفت: متأسفانه نتوانستیم نسل جوان را با شخصیت امام خمینی (ره) آشنا کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، عصر امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله قیام خونین ۱۵ خردادماه در مسجد اعظم اهواز با بیان اینکه بقا در خط امام و انقلابی ماندن، نیازمند افزایش معرفت به آن بزرگوار و شناخت مبدأ و مقصد انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: با گذر زمان در صورت عدم شناخت مبدأ و مقصد انقلاب اسلامی و معرفت‌افزایی نسبت به امام راحل دچار استحاله می‌شویم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه نتوانستیم نسل جوان را با شخصیت امام آشنا کنیم، عنوان داشت: افزون بر تحلیل نادرست از شخصیت امام، ناقل مناسبی از ایشان نبودیم، آن امامی که با ابر قدرت‌ها درگیر و نوع قدرت‌های جهان را تغییر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه ۱۵ خردادماه مقصد انقلاب اسلامی را مشخص کرد، افزود: مطالعه صحیفه امام ما را با برخی از تحولات آینده آشنا می‌سازد، چالش‌های کنونی ما به دلیل عدم جدی گرفتن شخصیت امام است، امامی که برایش همه پایگاه‌های نظامی و بمب‌های اتمی حکم دو بال مگس را داشت.

لازم به ذکر است، مراسم بزرگداشت یوم الله قیام خونین ۱۵ خردادماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز و جمع کثیری از مسؤولان استانی برگزار شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات