۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۶۰۹۰۳۱
رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان:

حمایت از تولید داخلی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است

حمایت از تولید داخلی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام عرب پور گفت: اطاعت کردن از فرامین رهبری وظیفه مردم و مسؤولان بوده و مردم بدانند تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب پور رییس ستاد اقامه نماز کرمان، عصر سه شنبه در گلزار شهدای کرمان، گفت: حفظ انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه انسان‌ها شمرده می‌شود.
 
وی افزود: ارتباط با دولت آمریکا و کشور‌های غربی از خصوصیات محمد رضا پهلوی در زمان اداره کشور بود.
 
وی اظهار داشت: قطع رابطه با علما و روحانیان از اولویت‌های کاری محمد رضا پهلوی بود که مبارزه با روحانیان را کار اصلی خود قرار داده بود.
 
حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه روحانیت وقت روش خود را دهه سی و چهل در برابر حکومت تغییر داد و آگاه کردن مردم و روشنگری را در برنامه قرار داد گفت: حرکت ضد سیاست‌های شاه را امام خمینی در سال ۴۷ انجام داد و بهمردم بیان  کرد که شاه به مردم و کشور ایران خیانت کرده است و باید جلوی او گرفته شود.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کرمان با اشاره به اینکه امام (ره) در سال ۴۳ و در جریان قانون کاپیتولاسیون سخنرانی کرده و مردم را آگاه و به شاه تذکر دادند ادامه داد: تبیعد امام به ترکیه و مبارزه با حرکت‌های انقلابی در کشور یکی از دستورات شاه به نیرو‌های جاسوسی برای جلوگیری از انقلاب بود.
 
حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که مردم خصوصیات فردی و اجتماعی امام خمینی را بخوانند، ابراز داشت: عامل اول پیروزی انقلاب امام بود که با بصیرت دادن به مردم توانست انقلاب اسلامی را در کشور بوجود بیاورد.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم با اطاعت کردن از صحبت‌های رهبری عامل دوم پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستند.
 
حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که شیعه حرف خود را می‌زند و مقابل استکبار و ظلم می‌ایستد، گفت: مردم ایران با حرکت‌های انقلابی و اطاعت کردن از دستورات امام خمینی توانستند شاه را از کشور خارج کنند.
 
وی در پایان با اشاره به نقش رهبری بعد از امام خمینی، گفت: اطاعت کردن از فرامین رهبری وظیفه مردم و مسؤولان بوده و مردم بدانند تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی در کشور است./۹۷۰۷/پ210/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات