۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۶۰۹۰۳۵
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی:

قدم گذاشتن در مسیر امام و رهبری وظیفه مردم و مسؤولان است

قدم گذاشتن در مسیر امام و رهبری وظیفه مردم و مسؤولان است
زاهدی با اشاره به این که مسؤولان صحبت های رهبری را عمل کنند، گفت: مردم و مسؤولان با عمل کردن صحبت های رهبری می توانند در مقابل کشور های غربی بایستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در شهر جوپار در دیدار با مردم این شهر، گفت: قدم گذاشتن در مسیر امام و رهبری وظیفه مردم و مسؤولان است.
 
وی افزود: ادامه دادن راه امام نیاز به شناخت نسبت به انقلاب اسلامی دارد و مردم سعی کنند با مطالعه انقلاب اسلامی را بفهمند تا بتوانند از این انقلاب به خوبی حمایت کنند.
 
زاهدی با اشاره به این که با مطالعاتی که داشتم هیچ گاه در مسیر امام انحرافی ندیدم، خاطرنشان کرد: امام تمام لحظه‌های زندگی خود را در خدمت خداوند و قرآن بود و هر کاری را که مردم نیاز داشتند را به خوبی انجام می‌داد.
 
وی بیان داشت: دفاع از خط انقلاب را اولویت اول خود بدانیم و رضایت خداوند در زندگی مهم‌ترین وظیفه انسان‌ها بوده و مردم سعی کنند با انجام کار‌های خوب و ترک محرمات رضایت خدا را در زندگی کسب کنند.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقابله با ظلم و آوردن تفکر ایرانی و دور از غرب از مهم‌ترین دستاورد‌های امام برای مردم ایران است.
 
وی با توجه به این که مردم زندگی امام را مطالعه کنند، تصریح کرد: مردم با اطاعت کردن فرامین رهبری توانستند شاه را از کشور بیرون کنند تا روی پای خود بایستند.
 
زاهدی ابراز داشت: توجه به صحبت‌های رهبری تنها راه نجات از کشور‌های غربی بوده و تفکر غربی یکی از سبب های پیشرفت نکردن کشور است.
 
وی در پایان با اشاره به این که مسؤولان به توصیه‌های رهبری عمل کنند، اظهار داشت: نهضت امام خمینی امروزه در تمام کشور‌های جهان در حال شکل گرفتن است و تمام مردم جهان مردم ایران را الگوی خود می‌دانند./۹۷۰۷/پ203/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات