۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۰۹۰۵۷

تبریک رهبر انصارالله به مناسبت حلول عید فطر

تبریک رهبر انصارالله به مناسبت حلول عید فطر
رهبر جنبش انصارالله یمن حلول عید سعید فطر را به مردم یمن و دیگر امت‌های اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن سه‌شنبه شب در پیامی به مناسب فرا رسیدن عید سعید فطر، این عید را به یمنی‌ها و امت اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به مسایل داخلی کشورش گفت: « برای حل مشکلات و درگیری‌های قبیله‌ای باید با تکیه بر تقوای الهی و هشیاری در برابر توطئه دشمنان وارد عمل شویم».

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد که ملت یمن با خطرناک‌ترین نوع استعمار و دشمنی در طول تاریخ مواجه است؛ ملتی که همواره در برابر تجاوزات جنایت‌آمیز آمریکایی سعودی ایستاده است.

رهبر انصارالله در ادامه گفت: «ما با تجاوز آمریکایی،  سعودی،  اماراتی و  صهیونیستی که در چارچوب ائتلافی به مردم یمن حمله کردند، مقابله می‌کنیم.  در سال پنجم این تجاوز قرار داریم و از آغاز حملات به یمن آنها شنیع‌ترین جنایت‌ها را مرتکب شدند و در همه ابعاد نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای با ما می‌جنگند».

در ادامه پیام رهبر انصارالله آمده که یمنی‌ها با مقاومت در برابر متجاوزان، ‌اجازه اشغالگری و شکست و بردگی ملت را نخواهند داد و نمی‌گذارند استعمارگران با ارتکاب بدترین نوع جنایات دریمن و کشتار  مردم این کشور، به اهداف خود برسند.

وی از مردم این کشور خواست تا با صبر و عزام و اراده قوی، خطرات پیش روی را دفع و اشغالگران را از همه مناطق این سرزمین بیرون کنند.

رهبر انقلاب یمن افزود: «ملت یمن که امروز از آزادی، استقلال و شرافت کشورشان دفاع می‌کنند، به این نتیجه رسیده است که اگر به وظایف خود در برابر دشمنان عمل کنند، پیروز میدان خواهد بود».

اکنون یمن پنج سال و اندی است که وارد جنگ فرسایشی با متجاوزان عضو ائتلاف سعودی شده؛ جنگی که در آن هزاران نفر از غیرنظامیان یمنی کشته و زخمی شده‌اند.

مسلمانان جهان اسلام پس از یک ماه روزه داری و عبادت هم اکنون فرارسیدن عید سعید فطر را جشن می‌گیرند، این عید در برخی کشورها روز سه‌شنبه و در برخی دیگر از کشورهای مسلمان فردا چهارشنبه اعلام شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات