۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۰۹۰۷۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

وابستگی به آمریکا سبب مصونیت آل سعود نخواهد شد

وابستگی به آمریکا سبب مصونیت آل سعود نخواهد شد
آیت الله نمازی با تأکید بر اینکه وابستگی عربستان به آمریکا سبب مصونیت آل سعود نخواهد شد، گفت: عربستان تا زمانی از حمایت آمریکا برخوردار است که مانند گاوه شیرده باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید بزرگ به مسلمانان جهان، خطاب به خاندان آل سعود، گفت: آل سعود باید از سرنوشت محمدرضا پهلوی و صدام درس عبرت بگیرد در غیر این صورت سرنوشتی بهتر از این دو دیکتاتور نخواهد داشت.

وی اتهام دخالت جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های منطقه از سوی پادشاه عربستان سعودی را محکوم کرد و افزود: حاکمان ظالم عربستان در حالی ایران را متهم به دخالت در امور کشور‌های منطقه می‌کند که خود با کمک آمریکا و اسرائیل بیش از چهار سال است مردم مسلمان و مظلوم یمن را زیر آتش بمباران بی رحمانه خود گرفته و در حال نسل کشی در یمن است.

آیت الله نمازی با تأکید بر اینکه وابستگی عربستان سعودی به آمریکا و اسرائیل هیچگاه سبب مصونیت آل سعود نخواهد شد، گفت: عربستان سعودی تا مرحله‌ای از حمایت آمریکا برخوردار خواهد بود که به تعبیر ترامپ مانند گاو شیرده‌ای سود آور باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راهپیمایی روزجهانی قدس به تدریج تبدیل به قیام جهانی خواهد شد از حضور با شکوه مردم وفادار ایران اسلامی و به ویژه مردم کاشان در روز جهانی قدس تقدیر و تجلیل کرد و افزود: مردم روزه دار ایران اسلامی در آخرین جمعه از ماه رمضان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر آفریدند و مورد تقدیر و تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه روز قدس جهانی شده است، ابراز کرد: راهپیمایی روزجهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان افزون بر کشور‌های اسلامی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی و اروپا به حمایت از مردم مسلمان فلسطین و محکومیت اسرائیل برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: روز به روز بر حقانیت اسلام و امت مسلمان افزوده می‌شود و گرایش جوانان کشور‌های خارجی به اسلام و محبوبیت اسلام در آمریکا و اروپا نیز گواهی بر این ادعا است.

آیت الله نمازی همچنین بر نهادینه شدن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای هادیان گردشگری در کاشان، افزود: ضرر و زیان‌های بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و عدم نهادینه شدن آن در جامعه متوجه نسل آینده کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه از دوچرخه سواری بانوان و پدیده سگ گردانی در کاشان انتقاد کرد و گفت: امروزه پدیده سگ گردانی و دوچرخه سواری بانوان در کاشان که سبب زنجش مردم شده است در شأن مردم مومن شهرستان کاشان نیست./۱۳۰۷/پ202/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات