۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۰۹۱۰۱
در پنجاه و ششمین سالروز شهادت؛

مزار شهدای ۱۵ خرداد عطر افشانی و گلباران شد + فیلم

مزار شهدای ۱۵ خرداد عطر افشانی و گلباران شد + فیلم
همزمان با پنجاه و ششمین سالگرد شهادت مظلومانه و غریبانه شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مزار آن شهدای والامقام عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با پنجاه و ششمین سالگرد شهادت مظلومانه و غریبانه شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مزار آن شهدای والامقام عطر افشانی و گلباران شد.

براساس این گزارش پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محمودی رییس ستاد بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: 56 سال پیش شهدای 15 خرداد بسیار غریبانه دفن شدند و رژیم ساقط شده طاغوت حتی اجازه نداد خانواده آن شهدا مجلس عزا برای عزیزانشان برگزار کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهدای ۱۵ خرداد زمانی به میدان آمدند که پست، مقام، پرونده سازی و‌‌‌‌ غیره وجود نداشت، آنان تنها برای دفاع از رهبری و مرجعیت جان خود را نثار کردند.

گفتنی است در پایان مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام محمودی رییس ستاد بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد استان تهران، مسؤولان لشکری و کشور به همراه اقشار مختلف مردم با حضور برسر مزار شهدای 15 خرداد 1342 با نثار گل و فاتحه به ساحت والای آن شهیدان ادای احترام کرده و مقبره آن عزیزان را عطرافشانی و گلباران کردند./813/پ203/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات