۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۰۹۱۱۱

مأموریت جدید هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان

مأموریت جدید هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان
هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان در پی چالشی که انتشار تصاویر و کلیپ های منکراتی برای آل سعود ایجاد کرده است، مأموریت منع انتشار این گونه محتواها را بر عهده گرفت.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان در راستای اصلاحات فرهنگی محمد بن سلمان اعلام کرد: کسی از شهروندان این کشور حق ندارد که تصاویر و کلیپ های منکراتی را در شبکه های اجتماعی منتشر کند.

به گزارش وبسایت خبری الخلیج آنلاین، این دستور هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان در حالی صادر می شود که عربستان سعودی این روزها به قبله گروه های کنسرت و خوانندگان زن تبدیل شده است.

انتشار اخیر تصاویر و کلیپ های منکراتی مانند رقص گروهی و بی حجابی زنان در عربستان، به چالشی برای سیاست های آل سعود و محافظه کاری دینی این خاندان تبدیل شده است.

بنا بر این گزارش، مقامات آل سعود در سایه فقر برخی از اقشار جامعه و مشکلات اقتصادی، هزینه های کلانی برای برنامه های فرهنگی و سرگرمی خرج می کند.

هیأت سرگرمی و تفریح که به دستور شخص بن سلمان تشکیل شده است،  در نظر دارد در سال جاری از تعدادی از گروه های تئاتر، کمدی و سیرک غربی برای برگزاری تئاتر و سیرک در عربستان دعوت کند./983/ب

 

ارسال نظرات