۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۰۹۱۳۵
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

آمریکا در پایین‌ترین حد اقتدار سیاسی و نظامی در جهان قرار دارد

آمریکا در پایین‌ترین حد اقتدار سیاسی و نظامی در جهان قرار دارد
حجت الاسلام صالحی گفت: ایستادگی و مقاومت ملت و مسؤولان کشورمان در برابر تهدیدات پوشالی و توخالی مقامات آمریکایی موجب عقب نشینی آن‌ها از مواضع ابتدایی شده است.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی (ره) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان و مدیران کشور به رهنمود‌های مقام معظم رهبری تأکید کرد.
 
وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود به آن اشاره کردند قدرت سیاسی و اقتصادی رو به افول است، افزود: چهره واقعی آمریکا آن چیزی نیست که در رسانه‌ها و قاب شیشه‌ای رسانه‌های دروغ پرداز غربی می‌بینیم.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که امروز آمریکا در پایین‌ترین حد اقتدار سیاسی و نظامی در جهان قرار دارد، خاطرنشان کرد: حتی هم پیمانان غربی آمریکا نیز امروز از همراهی با این قدرت پوشالی در بسیاری از امور خودداری می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به تغییر لحن دولتمردان آمریکایی در برابر ایران اسلامی طی روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت و مسؤولان کشورمان در برابر تهدیدات پوشالی و توخالی مقامات آمریکایی موجب عقب نشینی آن‌ها از مواضع ابتدایی شده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی، اعزام ناو آمریکایی به منطقه را نوعی نمایش تبلیغاتی علیه کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: موضع گیری مقتدرانه مقامات کشورمان در برابر تهدیدات آمریکایی‌ها موجب عقب نشینی آن‌ها شده است.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که کوتاه آمدن در برابر فشار‌ها و تهدیدات دشمن موجب افزایش فشار از ناحیه آن‌ها بر علیه کشورمان خواهد شد، بیان داشت: تجربه ثابت کرده هر چه در برابر تهدیدات و فشار‌های آمریکا بیشتر مقاومت کنیم آن‌ها از مواضع خود عقب خواهند نشست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها بهتر از هر کشور دیگری از اقتدار نظامی ایران اسلامی با خبر هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند که هر گونه اقدام غیر اصولی از سوی آن‌ها با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود هر گونه مذاکره و سازش با آمریکا را مضحک دانست و با بیان این که هیچ انسان عاقل و دوراندیشی با چنین کشور فریبکاری مذاکره نخواهد کرد، تصریح کرد: مبنای دولتمردان آمریکایی در برابر سایر کشور‌ها فریبکاری و دروغ است.
 
حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که تکلیف مذاکره ایران اسلامی با آمریکا را مقام معظم رهبری مشخص کردند، گفت: همان طور که ایشان فرمودند مذاکره با آمریکا سم است و خوشبختانه همه مسؤولان کشور نیز در این خصوص با هم اتفاق نظر دارند.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تقویت گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تقویت و گسترش گفتمان‌های انقلاب یکی بهترین راه‌های مقابله با توطئه و زیاده خواهی‌های دشمنان است.
 
وی همچنین به تأکید مقام معظم رهبری در رفع مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی تأکید کرد و گفت: مشکلات امروز کشور باید با بهره گیری از تجربه و تخصص داخلی حل شود نه این که برای رفع این مشکلات دست به سوی بیرون دراز کنیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات