۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۰۹۲۴۱
ظهر امروز؛

گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان برگزار شد

گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان برگزار شد
گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با حضور امام جمعه اهواز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز با بیان اینکه انجام عمل، حفظ و مراقبت از آن هر کدام یک وظیفه است، عنوان داشت: امامان جمعه جایگاه مسؤولان فرهنگی را عهده دار هستند و اینجانب به عنوان برادری کوچک در کنار تک تک ائمه جمعه استان هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تقدیر و تشکر از خدمات ۴۰ ساله آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: ائمه جمعه استان بار سنگینی بر دوش دارند؛ از این رو تلاش می‌کنیم تا با همراهی این بزرگواران در عرض یک سال، آمایش و تحلیل محیطی نسبت به استان صورت بگیرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه آمایش در همه شهرها، بخش‌ها و روستا‌های استان صورت می‌گیرد، افزود: تا زمانی که اتاق اطلاعاتی نداشته باشیم برنامه ریزی خوب صورت نمی‌گیرد با این حال باید در موضوعاتی که بدان‌ها اشراف داریم به جمع بندی برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: اینکه خوزستان علی رغم برخورداری از بهترین امکانات در قالب آیتم‌های غیر پیشرفت مقام اول را به خود اختصاص داده است؛ از این رو در کنار هم باید محرومیت محسوس استان را از بین برد

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای به محرومیت زدایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد ما برنامه ریزی کرده است ما هم باید بتوانیم مشکل اقتصاد را حل کنیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات