۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۰۹۳۰۸
امام جمعه بهشهر تأکید کرد؛

ضرورت برخورد قاطع با عوامل هنجارشکن در جامعه

ضرورت برخورد قاطع با عوامل هنجارشکن در جامعه
حجت الاسلام جباری بر ضرورت قاطعیت مسؤولان در برخورد با عوامل هنجارشکن در مناطق مختلف استان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور گسترده مسافران و گردشگران در مناطق شمالی کشور بر ضرورت نظارت و مدیریت صحیح این مناطق تأکید کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی مناطق گردشگری استان به محلی برای ترویج علنی فساد و فحشا تبدیل شده است، افزود: وقت آن رسیده مسؤولان و متولیان امر نسبت به چنین مسائل خلاف شرع و قانون قاطعانه موضع گیری کنند.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که صبر مردم مؤمن و انقلابی از دیدن چنین رویداد‌های نگران کننده‌ای به سر آمده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان تنها در نقش تماشاچی این صحنه‌های تأسف بار هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در شأن مردم دیندار و متعهد این استان نیست که با چنین صحنه‌های خلاف شرعی مواجه شوند، تصریح کرد: مسؤولان به جای شعار دادن در عمل پاسخگوی عملکرد ضعیف خود در این خصوص باشند.
 
امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که نباید اجازه دهیم عده‌ای مسافر و گردشگر فضای سالم مازندران را آلوده و محلی امن برای ولنگاری و فساد تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: قطعاً نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با جدیت با چنین عوامل هنجارشکنی برخورد کنند تا شاهد آلوده شدن فضای استان توسط این افراد نباشیم.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌های دینی و معنوی پایه گذاری شده است، گفت: صحنه‌هایی که متأسفانه در فضای مجازی و رسانه‌ها از وضعیت حجاب در برخی مناطق گردشگری استان منتشر می‌شود با هیچ یک از آرمان و اصول انقلاب و نظام سازگاری ندارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که قاطعیت مسؤولان در برخورد با عوامل هنجارشکن در مناطق استان باید بیشتر شود، بیان داشت: متأسفانه این افراد حتی فضا را برای بهره مندی خانواده‌ها و افراد مؤمن و متدین نیز ناامن کرده اند.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که نباید تحت هیچ شرایطی به برخی‌ها اجازه داده شود که آلودگی فرهنگی و ولنگاری را به بهانه استفاده از فضای توریستی و گردشگری در استان رواج دهند، خاطرنشان گرد: اگر جلوی چنین صحنه‌های ناگواری با قاطعیت و جدیت گرفته نشود باید در سال‌های آینده منتظر بروز بحران در این مناطق باشیم.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متأسفانه برخی کم کاری‌ها و بی توجهی‌ها از سوی مسؤولان موجب بروز چنین رویداد‌های ناگواری در فضای فرهنگی جامعه شده است، گفت: اگر مسؤولان در مسائل مهم جامعه، نگاه حزبی و سیاسی را دخالت ندهند به طور حتم شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری در جامعه نبودیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات