۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۰۹۳۲۳
امام جمعه بابلسر:

تنها راه سربلندی و پیروزی بر استکبار از مسیر مقاومت می‌گذرد

تنها راه سربلندی و پیروزی بر استکبار از مسیر مقاومت می‌گذرد
امام جمعه بابلسر، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام اسلامی را تنها راه پیروزی و ثمرات مقاومت و ایستادگی را سبب عقب‌نشینی دشمن دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پدافند هوایی بابلسر به فشار‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان با اقتدار ایستاده اند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در برابر دشمنان است.
 
وی با بیان این که دشمنان تصور می‌کنند با فشار‌های اقتصادی می‌توانند ملت ایران را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند، افزود: این مردم چهار دهه است که راه خود را یافته اند و تنها در مسیر انقلاب و آرمان‌های نظام حرکت می‌کنند.
 
حجت الاسلام قلی پور با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه با تهدید، تحریم و فشار از حقوق واقعی خود عقب نشینی نخواهد کرد، بیان داشت: متأسفانه برخی انسان‌های ساده لوح علیرغم بدعهدی‌های صورت گرفته بار دیگر شعار مذاکره و تعامل با آمریکا می‌دهند.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که مذاکره مجدد با کشور فریبکار و بدعهدی همچون آمریکا اشتباه محض است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در چهار دهه اخیر ثابت کردند که یک کشور مستکبر و زورگو هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها به هیچ یک از قوانین و مقررات بین المللی پایبند نیستند، بیان داشت: رییس جمهور این کشور به راحتی از یک توافق نامه بین المللی که در سازمان ملل و شورای امنیت نیز به تصویب رسید خارج شده است.
 
وی با تأکید براین که کشور با وابستگی به پیشرفتی دست پیدا نخواهد کرد، بیان داشت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه بخش نظامی به پیشرفت‌های خیره کننده‌ای دست پیدا کرده محصول ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به این که نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت شکست سنگینی را از ایران اسلامی در منطقه متحمل شده است، بیان داشت: فشارهای اقتصادی آمریکایی ها علیه ملت ایران به دلیل چهار دهه شکست آنها در منطقه و سایر نقاط جهان از ایران است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های زیاده خواهانه آمریکایی ها نخواهند شد، افزود: این ملت تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری از همه مشکلات عبور خواهند کرد و پیروز این نبرد و مبارزه خواهند شد.
 
امام جمعه بابلسر، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام اسلامی را تنها راه پیروزی و ثمرات مقاومت و ایستادگی را سبب عقب‌نشینی دشمن دانست و خاطر نشان کرد: مقاومت به‌عنوان کلیدی‌ترین جزء از انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته به شمار می‌رود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات