۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۰۹۳۲۵
مدیر مدرسه علمیه سیدةالنساء:

تخریب قبور بقیع نقشه ای خائنانه برای نابودی اسلام و امامت بود

تخریب قبور بقیع نقشه ای خائنانه برای نابودی اسلام و امامت بود
میرزازاده غزالی با بیان اینکه تخریب قبور بقیع یک نقشه خائنانه برای نابودی اسلام و امامت بود، گفت: داعش امتداد انحرافات دشمنان صدر اسلام است.

میرزازاده غزالی مدیر مدرسه علمیه سیدةالنساء(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز فاجعه تخریب حرم مطهر ائمه مظلوم بقیع، گفت: تخریب قبور اهل بیت(ع) توسط وهابیت ریشه و صبغه تاریخی در اسلام دارد.

وی با استناد به آیات الهی در خصوص لشکر کشی ابرهه به مکه، ادامه داد: در آیات قرآن کریم به لشکر کشی اصحاب فیل به منظور تخریب خانه کعبه اشاره شده که این اقدام خصمانه نشان می دهد دشمنان از همان ابتدا تلاش داشتند توحید را نابود کنند.

میرزازاده غزالی تخریب قبور بقیع را یک نقشه خائنانه برای نابودی اسلام و امامت بیان کرد و اظهار داشت: پس از رسالت پیامبراکرم(ص) و نفوذ اسلام در اقصی نقاط شبهه‌جزیره عرب آن سردمداران دوران جاهلی که با حضرت دشمن بودند از هر فرصتی استفاده می کردند تا به شخص و شخصیت حضرت ضربه بزنند.

مدیر مدرسه علمیه سیدةالنساء(س) ادامه داد: بنابراین آنان با روشی منافقانه در کنار حضرت قرار می‌گرفتند تا بتوانند با جنگ نرم اهداف شوم خود را دنبال کرده و به خواسته خبیثانه خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به سوره شوری، ابراز کرد: براساس آیات این سوره خداوند مزد رسالت پیامبراکرم(ص) را مودت با اهل بیت(ع) قرار داد؛ متاسفانه مشاهده می شود پس از رحلت رسول خدا(ص) همان دشمنان با غصب خلافت، حکومت ظاهری را از خاندان عصمت و طهارت سلب کردند.

میرزازاده غزالی افزود: پس آن اقدام از طریق جنگ نرم به مقابله با وصیت پیامبراکرم(ص) پرداختند تا بتوانند حکومت باطنی و قلبی ائمه اطهار(ع) را بشکنند و مودت ذوی القربی را نابود کنند؛ بر این اساس می بینیم بعد از پیامبراکرم(ص) دشمنان با واجب کردن سب امیرمومنان(ع) این عمل قبیح را در راس همه اعمال قرار دادند به حدی که در مسجد نیز حضرت را سب می کردند.

مدیر مدرسه علمیه سیدةالنساء(س) با بیان اینکه دشمنان از همان آغاز درصدد تحریف اسلام و سیره پیامبراکرم(ص) بودند، گفت: جعل حدیث در راستای تحریف سیره، سنت و کلام نبوی و تخریب چهره علوی و مکتب تشیع انجام گرفت تا به این وسیله مودت اهل بیت(ع) از بین برود.

وی ادامه داد: آل سعود و وهابیت خائن نیز در امتداد دشمنان صدر اسلام با تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع خواستار دور شدن مسلمانان از خاندان عصمت و طهارت بودند؛ البته آنان با این گونه اقدامات هرگز نمی توانند مودت اهل بیت(ع) را از قلوب مومنان حذف کنند.

میرزازاده غزالی با تاکید بر اینکه مودت و محبت نسبت به اهل بیت(ع) باید مبنای عقلانی داشته باشد، اظهار داشت: داعش مدعی محبت نسبت به پیامبراکرم(ص) است در حالی که این محبت و دوستی فاقد پشتوانه عقلی و فکری بوده و تماما از روی توهم و احساسات است از این رو است که به راحتی می توانند در مقابل دوربین سر برادر دینی خود را با افتخار از تن جدا کنند.

مدیر مدرسه علمیه سیدةالنساء(س) ادامه داد: اگر دوستی و محبت پیامبراکرم(ص) به دور از احساسات و عاقلانه در قلب آنان رسوخ کرده بود هرگز این مودت دست خوش تغییر جریانات سیاسی جاهلیت مدرن و غرب‌گرا قرار نمی گرفت که علیه مسلمانان دست به جنایت و برادر کشی بزنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات