۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۰۹۳۴۰
رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد؛

برگزاری مسابقه الکترونیک از مجموعه کتب سبک زندگی همراه با جوایز ارزنده

برگزاری مسابقه الکترونیک از مجموعه کتب سبک زندگی همراه با جوایز ارزنده
پهلوانی از برگزاری مسابقه رایگان الکترونیک از مجموعه کتب سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع)، همراه با جوایز ارزنده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهندس محمد پهلوانی تصریح کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بصورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ارتقای سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر نمودن کتب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی برگزار می شود.

رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: این مسابقه از مجموعه کتب سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع) در موضوعات آراستگی، بهداشت، پوشش، تغذیه، خواب و بیداری، دانش اندوزی، سفر و مهمانی از انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود و کتب بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جوایزی همچون کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و شرکت در مسابقه می توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند./1325/

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات