۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۰۹۳۴۷
معاون تهذیب حوزه های علمیه:

نسل جدید نیازمند دمیدن روحیه جهادی و انقلابی است

نسل جدید نیازمند دمیدن روحیه جهادی و انقلابی است
حجت الاسلام ملکی ترویج روحیه انقلابی و ایثار و شهادت را وظیفه حوزه علمیه دانست و گفت: ترویج جهاد و شهادت دمیدن در روحیه جهادی و انقلابی نسل جدید است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه در حاشیه همایش ملی پرچم داران انقلاب و دفاع مقدس که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت را در تقویت روحیه انقلابی گری در حوزه علمیه مهم ارزیابی کرد.

وی با بیان این که انقلاب ما انقلاب مردمی با محتوای اسلامی است و اسلام انقلابی گری و حزب اللهی را در درون خود دارد، ابراز کرد: کسی که وارد حزب الله شد مجاهد می شود و شب و روز نمی شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: فرد انقلابی و حزب اللهی افق های بلند را می بیند و برای رسیدن به آن افق ها باید تلاش کند؛ تلاشی همراه با اعتقاد انقلابی.

معاون تهذیب حوزه های علمیه ترویج و تبلیغ روحیه انقلابی گری و ایثار و شهادت را وظیفه حوزه علمیه دانست و گفت: ترویج روحیه جهاد و شهادت در اصل دمیدن در روحیه جهادی و انقلابی نسل جدید است.

وی بر ضرورت برگزاری همایش و کنگره برای شهدای روحانی تأکید کرد و افزود: هرچه بیشتر این ارزش ها، خاطرات و سوابق درخشان نسل قبل به نسل جدید منتقل شود در تقویت روحیه انقلابی و انقلابی ماندن و مجاهد بودن و مجاهد ماندن آنها تأثیر بیشتری دارد./927/ج

عباس قاسم پور
ارسال نظرات