۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۹۳۵۵
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

مکتب امام راحل همیشه حرف نو و سخن تازه ای برای مردم دارد + فیلم

مکتب امام راحل همیشه حرف نو و سخن تازه ای برای مردم دارد + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین قمی دلیل اعتماد مردم و جوانان به امام را مکتب امام دانست و گفت: مکتب امام مکتبی است که با گذشت سال ها باز هم حرف نو و سخن تازه ای برای مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد: تعبیر رهبر انقلاب از امام خمینی(ره) این است که امام (ره) به همه ما فهماند که علی وار زیستن افسانه و کار دشواری نیست.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام تا مرز های عصمت پیش رفتند و نشان دادند که تا مرز عصمت پیش رفتن هم افسانه نیست و انسان توانایی رسیدن به آن را دارا است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه امام دست جامعه و خصوصا جوانان را گرفت اظهار داشت: انقلاب ذات و حقیقتش و گام اول و دومش با هم تفاوتی نمی کند و همه آن ها یکی است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) هم عارف بود و هم مفسر قرآن، اما آن چه امام را از دیگران متفاوت ساخته بود جهاد فی سبیل الله ایشان بود.

 رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ایمان و عمل خالصانه و مجاهدانه امام باعث جذب جوانان به سمت ایشان شد یادآور شد: امام خمینی (ره) جامعه را به میدان آورد و یکی از دلایلی که باعث اعتماد مردم و جوانان به امام شد همان اخلاص و مجاهدت های امام بود.

وی دلیل دیگر اعتماد مردم و جوانان به امام را مکتب امام برشمرد و گفت: مکتب امام مکتبی است که با گذشت سال ها باز هم حرف نو و سخن تازه ای برای مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی به ظرفیت های انسانی استان همدان اشاره کرد و افزود: زیست بوم همدان بسیار حاصلخیز است بنابراین از همدان توقعات خاصی در رشد و پیشرفت با ظرفیت این زیست‌بوم انتطار می رود.

وی تاکید کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی خادمین خادمان فرهنگی هستیم و توقع بنده از همه عزیزان این است که همه در رقم زدن یک اتفاق بزرگ ما را یاری دهند./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 6
هادی شاملو
ارسال نظرات