۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۲
کد خبر: ۶۰۹۳۸۲
معرفی کتاب(۱)؛

فلسطینی کشی (هولوکاست اسرائیلی)

فلسطینی کشی (هولوکاست اسرائیلی)
نویسنده در این کتاب به واقعیت‌های جدیدی از هویت، ریشه‌ها و صد‌ها واقعه و جنایت مرتبط با صهیونیسم و رژیم غاصب اسرائیل پرداخته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعی خواهد شد که در این نوشته و نوشته‌های بعدی به معرفی کتاب‌های موجود در کتابخانه مرکزی آستان مقدس قم پرداخته شود؛ بنابراین در این شماره به معرفی کتاب فلسطینی کشی (هولوکاست اسرائیلی) نوشته مایکل هافمن و موشه لیبرمن پرداخته شده که محمدرضا عادلی آن را ترجمه کرده است.

از بخش‌های این کتاب می‌توان به "حقایق پنهان و آشکار سلطه جویی قوم یهود"، "تاریخچه تروریسم اسرائیل"، " معاهده نسل کشی" و "خط فکری رسانه‌های آمریکا" اشاره کرد.

خلاصه کتاب:
نویسنده در این کتاب به واقعیت‌های جدیدی از هویت، ریشه‌ها و صد‌ها واقعه و جنایت مرتبط با صهیونیسم و رژیم غاصب اسرائیل پرداخته است که در نوع خود حتی برای خوانندگان اهل فن نیز تازگی دارد.
این اثر نوشته مایکل هافمن و موشه لیبرمن، دو محقق مشهور آمریکایی هستند که هرهفته در پربیننده‌ترین ساعات شبکه‌های معروف تلویزیونی آمریکا و اروپا به نقد و بررسی سیاست‌های دو گانه آمریکا و اسرائیل می‌پردازند.

هافمن معتقد است که امکان ندارد شش میلیون یهودی در اردوگاه‌های کار اجباری نابود شده باشند. او می‌نویسد که نازی‌ها بر یهودیان ظلم کردند؛ ولیکن معتقد است که شش میلیون یهودی در اردوگاه‌ها کشته نشدند.

از نظر او، دولتی مخفی در واقع مسئول تمامی اتفاقات است. او معتقد است، این دولت مخفی در فیلم‌هایی نظیر «آن‌ها زندگی می‌کنند» و «ماتریس» خود را نشان داده و واقعه ۱۱ سپتامبر نوعی کیمیاگری ذهن‌ها و جنگ روانی بوده است. /۹۲۵/ ن ۶۰۳/ش
ارسال نظرات