۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۰۹۳۹۰
به همت سازمان تبلیغات و ستاد اجرایی فرمان امام؛

۶۱ سری جهیزیه به زوجین مناطق کم برخوردار خراسان شمالی اهدا شد

۶۱ سری جهیزیه به زوجین مناطق کم برخوردار خراسان شمالی اهدا شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به همت این نهاد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۶۱ جهیزیه ویژه زوجین مناطق کم برخوردار این استان تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در آیین اهدای جهیزیه به زوجین مناطق کم برخوردار این استان، تهیه 61 جهیزیه ویژه زوجین مناطق کم برخوردار خراسان شمالی خبر داد و افزود: این جهیزیه‌ها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده بود و امروز به این زوجین اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام نهاد تبلیغات اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام راحل در راستای اقتصاد مقاومتی و با نگاه ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی صورت گرفته است، اظهار کرد: این اقدام درواقع در قالب طرح «هر مسجد یک خیریه» یا طرح «مسجد احسان» صورت گرفته است.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح «هر مسجد یک خیریه» یا طرح «مسجد احسان» طرحی است که در قالب ارائه خدمات اجتماعی از قبیل راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، خدمات به خانواده‌ها از طریق تأمین جهیزیه و... و خدمات حوزه سلامت با محوریت مساجد، از سوی بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: در این زمینه با همکاری نهاد تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی برنامه طرح اهدای جهیزیه به زوجین مناطق کم برخوردار این استان در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: اعتبارات مورد نیاز برای تهیه این جهیزیه‌ها و اجرای طرح مزبور از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام راحل و مشارکت‌های مردمی با محوریت مساجد و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حمایت بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تأمین شده است.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح 61 سری جهیزیه به زوجین مناطق کم برخوردار خراسان شمالی اهدا می‌شود که این تعداد در مراحل بعد افزایش خواهند یافت./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات