۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۹۳۹۲
حجت الاسلام سالک در نطق میان دستور:

آقای ظریف به "اینستکس" دل خوش نباشید

آقای ظریف  به
عضو فراکسیون روحانیت مجلس خطاب به وزیر خارجه گفت: آقای ظریف به تکه کاغذ «اینستکس» دل خوش نکنید، باید بدانید که اروپایی‌ها همانند آمریکا قابل اعتماد نیستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه بیستم خرداد ماه سال 98 در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود، گفت: وعده و آیات الهی نوید پیروزی مسلمانان و از بین رفتن کافران، مشرکان و ظالمان را داده است.

وی افزود: شیطان بزرگ، آمریکا امروز با تمامی توان خود در زمینه‌های مالی، اقتصادی، سیاسی، تکنولوژی، ابزارهای نوین ارتباطی و امثالهم در حال یک جنگ تمام عیار علیه ایران و اسلام است.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با اشاره به هدف‌گذاری آمریکا در جنگ کنونی، بیان داشت: آمریکا می‌خواهد نور خدا که همان تجلی «قرآن»، «عترت» و «ولایت» است را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: فتنه‌های گوناگون از جمله فتنه سال 88 از جمله اقداماتی است که دشمن به سرکردگی آمریکا بر ضد ملت ما انجام داده که به اذن پروردگار متعال همگی این فتنه‌ها خنثی شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با منحصر به فرد خواندن حضور مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس، بیان داشت: امروز شاهد هستیم که فرهنگ اسلام و انقلاب به جهان صادر شده است. برای مثال در همین راهپیمایی اخیر روز قدس علاوه بر 950 نقطه از ایران اسلامی، در 100 نقطه از جهان این راهپیمایی ضد صهیونیستی شکل گرفت.

حجت الاسلام سالک بیان داشت: بدون شک وعده محو اسرائیل محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر فرهنگ مقاومت، اظهار داشت: فرهنگ مقاومت میراث میراث امام راحل است و امروز با رهبری امام خامنه‌ای و پیشتیبانی مردم و در ذیل توجهان امام عصر این راه را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام سالک خطاب به سران آمریکا، اسرائیل، وابستگان داخلی و مرتجعین منطقه‌ای، گفت: پیام من خطاب به دشمنان داخلی و خارجی این است که از عصبانیت بمیرند، زیرا اسلام ناب در نهایت محقق خواهد شد.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان گفت: مردم ما امروز پیشتیبان ولایت و انقلابی هستند که از 15 خرداد سال 42 تا کنون به همت شهیدان، رزمندگان، آزادگان و مدافعان کیان این نظام حفظ شده است. جهان باید بداند که امروز کشور ما در بالاترین سطح از بازدارندگی قرار دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسؤولان سه قوه، بیان داشت: ما به عنوان مسؤول باید امانتدار انقلاب در راستای توحید و ولایت و اطاعت از رهبری باشیم.

وی با انتقاد از وضعیت معیشتی تحمیل شده به مردم، بیان داشت: لازم است دولت با اتکا به ظرفیت‌های داخلی به بهبود وضعیت زندگی و معیشتی مردم بپردازد اما متأسفانه امروز شاهد عدم نظارت دولت بر وضعیت اقتصادی ملت هستیم.

حجت الاسلام سالک در پایان و خطاب به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، بیان داشت: آقای ظریف به تکه کاغذ «اینستکس» دل خوش نکنید. باید بدانید که اروپایی‌ها همانند آمریکا قابل اعتماد نیستند و امروز مذاکره همانند سم عمل می‌کند./856/پ202/ق

ارسال نظرات