۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۰۹۴۵۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسؤولان باید قدردان ملت باشند

مسؤولان باید قدردان ملت باشند
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: با وجود همه مشکلات اما باز هم مردم پای انقلاب ایستاده اند از این رو مسؤولان باید قدردان این مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در مراسم تجلیل از کمیته‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی با تشکر از اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در طول عمر شریف خود آیه‌ای که خداوند متعال مردم را به قیام برای خدا دعوت کرده است، تکرار می‌کردند.

وی افزود: قیام و حرکت برای خداوند متعال وابسته به دیگران نیست یعنی انسان باید برای خدا قیام کند.

امام جمعه همدان انقلاب اسلامی ایران را قیامی در راه خدا عنوان کرد و گفت: به فرموده امام (ره) انقلاب اسلامی ما قیام مردم ایران برای خدا بود، قیامی که بی‌نظیرترین حرکت یک ملت در مسیر الهی در طول تاریخ بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز اصحاب ایشان قیام‌هایی داشتند تاکید کرد: اینکه یک ملت به صورت هماهنگ با هم و تنها برای رضای خدا قیام کرده باشند و در عرصه بین المللی نیز به این اندازه اثرگذار باشد اتفاقی بود که کمتر مانند آن دیده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به گام دوم انقلاب و حضور در دهه پنجم انقلاب اظهار داست: مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن نشان دادند که این حرکت با گذشت سال ها هنوز هم زنده است.

وی تصریح کرد: از آن جایی که انقلاب اسلامی قیامی برای خدا و در راه خدا بود بنابراین زنده نگه داشتن آن نیز قیام برای خداوند محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی مردم را نقش اصلی این حرکت دانست و گفت: تشکر واقعی به مردم ایران تعلق دارد که با همه مشکلات موجود دست از آرمان‌های خود برنداشته اند حافظ و دوستدار نظام هستند.

وی در پایان تاکید کرد: شاید هیچ گاه فرصت مناسبی برای قدردانی از مردم پیش نیاید بنابراین امیدوارم این پیام قدرشناسی را اصحاب رسانه به گوش ملت شریف ایران برسانند./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات