۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۰۹۵۵۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

مردم دیگر به وعده های دروغین افراد در انتخابات توجه نکنند

مردم دیگر به وعده های دروغین افراد در انتخابات توجه نکنند
امام جمعه بیرجند گفت: مردم نباید مانند گذشته به وعده‌های دروغین افراد اعتماد کنند و بهترین شاخص به‌منظور انتخاب افراد، نگاه و تحقیق در خصوص گذشته و سوابق کاری افراد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز در جمع مسؤولان فرهنگی استان، اظهار کرد: امروزه در جامعه بیشتر از آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی صحبت می‌شود، اما اگر بتوان از ظرفیت‌های بالقوه این فضا به‌درستی استفاده کرد، می‌توان از آن به‌منظور پیشبرد اهداف فرهنگی و انقلابی بهره جست.

وی افزود: همان‌گونه که بارها در جلسات و نشست‌های تخصصی و غیرتخصصی مرتبط با فضای مجازی مطرح شده فضای مجازی اگر مورد سوء استفاده قرار گیرد نه‌تنها موجب تبیین آرمان‌های فرهنگی و انقلابی نمی‌ شود بلکه به مسئله تهاجم فرهنگی و کمرنگ سازی آرمان‌های انقلاب دامن می زند.

امام‌جمعه بیرجند با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص تبیین گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی مناسب برای تبیین گام دوم انقلاب است و مسؤولان و مردم انقلابی باید با استفاده از این ظرفیت، به‌منظور تثبیت پایه‌های انقلاب و گام نهادن به سمت آرمان‌های انقلابی تلاش کنند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به‌تازگی 40 سالگی خود را پشت سر گذاشته است که این 40 سال نخست مرحله تثبیت نظام و استوار شدن ستون‌های انقلاب بود و علی‌رغم وجود ناباوری‌ها و سنگ‌اندازی دشمنان جمهوری اسلامی در خصوص پایداری این نظام در انقلاب خود، به یاری خداوند توانستیم 40 سال نخست را با پیروزی و سربلندی پشت سر بگذاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اکنون پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زمان آن فرارسیده که در گام دوم انقلاب قدم بنهیم و در راستای تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر پیش برویم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: مردم نباید مانند گذشته به وعده‌های دروغین افراد اعتماد کنند و بهترین شاخص به‌منظور انتخاب افراد، نگاه و تحقیق در خصوص گذشته و سوابق کاری افراد است و اگر دسترسی به سوابق افراد کاندیدا شده نداشتند، می‌توانند با بررسی طرفداران و اطرافیان کاندیداهای موردنظر به تحلیل و بررسی شایستگی افراد برای انتخاب کردن بپردارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی با بینشی عمیق‌تر نسبت به انتخاب مسؤولان بپردازیم چراکه باید افرادی را انتخاب کنیم که دارای توان علمی، تسلط نفسانی و تقوای الهی بیشتری نسبت به بقیه افراد هستند و با انتخاب این افراد شایسته، درصدد پیشبرد نظام جمهوری اسلامی به سمت آرمان‌های انقلابی برآییم.

وی افزود: با چنین دیدگاهی اگر به تمام مسائل نگاه شود و در همه زمینه‌ها افرادی شایسته و باتقوا انتخاب شوند و چنین دولتی ایجاد شود، بزرگ‌ترین هدف این دولت، ایجاد جامعه و تمدن اسلامی خواهد بود که با ایجاد تمدن اسلامی شاهد آمادگی هرچه بیشتر جامعه به‌منظور ظهور امام زمان (عج) خواهیم بود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات