۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۰۹۵۵۷
از سوی سازمان بسیج اصناف کشور؛

مراسم تجلیل از راننده آمر به معروف اسنپ برگزار شد + فیلم

مراسم تجلیل از راننده آمر به معروف اسنپ برگزار شد + فیلم
سازمان بسیج اصناف کشور با برگزاری مراسمی از راننده آمر به معروف اسنپ تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سازمان بسیج اصناف کشور با برگزاری مراسمی از سعید عابد راننده آمر به معروف اسنپ تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

بر اساس این گزارش سعید عابد راننده آمر به معروف، گفت: اقدامی که بنده انجام دادم براساس آموزه های دینی بود که به انجام آن توصیه شده است.

وی افزود: البته این اقدام کاری است که بسیاری از همکاران و دوستان بنده به انجام آن اهتمام دارند و غفلت نمی کنند.

عابد با اشاره به هجمه شدید و سنگین رسانه های بیگانه در ترویج بی عفتی و بی حیایی، ابراز کرد: امروز همه تلاش دشمن بر این استوار است تا فضای فرهنگی کشور را به سمت و سوی بی عفتی و حیازدایی سوق دهد از این رو برای مقابله با این اقدام نیازمند بصیرت و آگاهی هستیم.

این راننده آمر به معروف ادامه داد: در طول فعالیتی که در اسنپ داشتم هرگاه با خانم بدحجاب روبرو می شدم و به او تذکر می دادم مسافر سریع تذکر بنده را جدی می گرفت و با عذر خواهی حجاب اسلامی را رعایت می کرد اما این خانم برخلاف سایرین عمل کرد و بنده نیز از ارائه خدمات به این مسافر خوداری کردم.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند تا این دستور الهی در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی است و کسی نباید منتظر حمایت دیگران باشد اما با وجود همین باور مردم نیز وظیفه حمایت دارند./813/پ210/ب1

تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات