۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۰۹۵۷۵
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

ولنگاری فرهنگی امروز، نتیجه کم کاری مسؤولان فرهنگی است

ولنگاری فرهنگی امروز، نتیجه کم کاری مسؤولان فرهنگی است
حجت الاسلام والمسلمین بدری رها سازی فضای مجازی را خطرناک دانست و گفت: امروز شبهه افکنی و شهوت گستری در فضای مجازی هویت نسل جوان و کانون خانواده را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این مطلب که در آیین اسلام مسلمانان به داشتن حجاب و عفاف امر شده‌اند، گفت: حجاب یک واجب الهی است.

وی افزود: در سایر ادیان الهی نیز مساله حجاب وجود داشته و انسانها به داشتن حجاب و رفتار عفیفانه امر شده‌اند؛ قرآن کریم نیز به طور صریح زنان را به داشتن حجاب امر فرموده و آن را واجب و ضروری بیان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری هدف از وجوب حجاب و عفاف را پاک ماندن جامعه از فساد و تباهی بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی با تبلیغ و انتشار محتواهای ضد دینی مردم را به سمت و سوی بی بندوباری و ولنگاری فرهنگی سوق می دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) ادامه داد: آن زمانی که رهبر معظم انقلاب از ناتوی فرهنگی دشمنان که با هدف تغییر بنیادین در هویت ذهنی و روحی ملتها انجام می دهند، سخن به میان آوردند متاسفانه مسؤولان ذی ربط توجه جدی به این مساله نکردند و امروز این ولنگاری فرهنگی نتیجه همان بی توجهی است.

وی شبهه افکنی و شهوت گستری در فضای مجازی را هدف و توطئه دشمن در بی هویت ساختن و منحرف کردن نسل جوان از مسیر دین دانست و گفت: نتیجه رها سازی فضای مجازی مهمترین علل گسستگی در نظام خانواده و بی حرمتی اعضا به یکدیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ترویج حجاب و عفاف اسلامی عزت و کرامت زن مسلمان را برای زنان جهانیان تبیین کرد، اظهار داشت: دشمن با مشاهده نفوذ این مساله به قلب اروپا و آمریکا با تمام توان به مبارزه با حجاب و هویت زنان مسلمان پرداخت تا از این طریق زنان، دختران و جوانان ما را از آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب دور کند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) اضافه کرد: متاسفانه مسؤولان فرهنگی نه تنها برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان کاری انجام ندادند بلکه این مهم را واگذار نیز کردند و آنان در پیشگاه خداوند باید پاسخگوی این بی توجهی باشند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
این مدرسه در کدام شهر است؟
توضیحاتی در معرفی آن بدهید.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
نه خیر حاج آقای عزیز
نتیجه نفاق دزدی و خیانت به آرمان های نظام و انقلاب و خون شهدا توسط مسئولین فاسد است.
1
0