۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۰۹۵۷۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت خواهران مبلغ در عرصه تبلیغ پر رنگ است

فعالیت خواهران مبلغ در عرصه تبلیغ پر رنگ است
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ اشاره کرد و گفت: این قشر در قالب طرح های مختلف تبلیغی در جامعه ایفای نقش می کند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از فعالیت بیش از 700 بانوی مبلغ در استان خبر داد و بیان داشت: این افراد در سامانه سمتاز نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در ساانه سمتاز شاخصه های تبلیغی ارزیابی و بررسی می شود، افزود: در کنار فعالیت خواهران مبلغ حوزه دیگر مبلغان خواهر در اجرای طرح های تبلیغی فرهنگی با حوزه علمیه خواهران همکاری داشتند.

عزیزی عنوان کرد: مبلغان خواهر در محافل و مساجد، مدارس، پایگاه های مقاومت بسیج، دانشگاه ها و مراکز و آموزش عالی و هیأت های مذهبی به تبلیغ آموزه های دینی و احکام شرعی می پردازند.

وی به نقش تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه اشاره و بیان کرد: حضور خواهران مبلغ در جمع بانوان جامعه امری ضروری برای تقویت معارف دینی و الهی و استحکام بنیان خانواده و پر رنگ سازی نقش زن در کانون خانواده و تربیت فرزندان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: خواهران مبلغ در استان در قالب طرح های تبلیغی با محوریت امین، روشنا، نسیم رحمت، هادیان بصیرت، یاوران نماز، راهیان نور، روایتگری عفاف و حجاب، فیض نور و نقد فرقه ها فعالیت می کنند.

وی به فعالیت مبلغان خواهر در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: طلاب و مبلغان خواهر ما در بخش وبلاگ نویسی نیز در فضای مجازی رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات