۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۶۰۹۵۸۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ترویج گفتمان‌های انقلاب راه مقابله با نفوذ جریان های معاند است

ترویج گفتمان‌های انقلاب راه مقابله با نفوذ جریان های معاند است
حجت الاسلام لائینی گفت: امروز ترویج گفتمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه روحانیت انقلابی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در گردهمایی روحانیان طرح هجرت شرق استان در نکا، دفاع از انقلاب و ارزش‌های دینی را دو رسالت مهم امروز روحانیت عنوان کرد و گفت: روحانیت به دلیل نفوذ فکری که در جامعه دارد نقش مؤثری در دفاع از ارزش‌های دینی دارد.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که روحانیت در تمام دوره‌های پس از پیروزی انقلاب همواره در صحنه حضور داشته است، خاطرنشان کرد: اگر نقش آفرینی روحانیت نبود قیام ملی علیه رژیم طاغوت شکل نمی‌گرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نقش آفرینی روحانیت تنها به پیروزی انقلاب خلاصه نشده بلکه دوران پس از انقلاب اسلامی را می‌توان آغاز نقش آفرینی روحانیت دانست، بیان داشت: روحانیت در همه صحنه‌های پس از پیروزی انقلاب پیشگام بوده و این نشان از دغدغه مندی این قشر در این چهار دهه بوده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ایستادگی و مقابله با جریان‌های انحرافی را یکی از اقدامات مهم روحانیت در طول چهار دهه اخیر عنوان کرد و گفت: تلاش و مجاهدت روحانیت سد محکمی در برابر جریان‌های معاند و انحرافی بوده است.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که جریان‌های معاند در تاریخ انقلاب اسلامی همواره به دنبال انحراف در مبانی دینی و انقلاب ما بوده اند، بیان داشت: روشنگری‌های روحانیت انقلابی همواره مانعی بزرگ در برابر این جریان‌های خطرناک بوده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با اشاره به این که نفوذ در مراکز حساس انقلاب نظیر حوزه‌های علمیه همواره یکی از راهبرد‌های مهم جریان‌های معاند بوده است، خاطرنشان کرد: حضور علما و روحانیان با بصیرت، آگاه و انقلابی در رأس حوزه موجب شده این جریان‌های خطرناک نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز ترویج گفتمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه روحانیت انقلابی قرار گیرد، گفت: یکی از اهداف مهم امروز دشمن، کمرنگ کردن گفتمان‌های انقلاب است که از این طریق بتواند بستر‌های نفوذ را برای خود فراهم کند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، گفتمان‌های انقلاب بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: امروز روحانیت وظیفه دارد ترویج و تقویت گفتمان‌های انقلابی را در اولویت برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات