۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۰۹۶۰۷
حجت الاسلام کاشانی:

نتیجه همکاری و ارتباط آل سعود با آمریکا سقوط دولت سعودی خواهد بود

نتیجه همکاری و ارتباط آل سعود با آمریکا سقوط دولت سعودی خواهد بود
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ارتباط تنگاتنگ و صمیمی آل سعود با طاغوت زمان زمینه فروپاشی و سقوط داخلی دولت سعودی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حامد کاشانی استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در سلسله جلسات هفتگی هیات میثاق با شهدای گمنام دانشگاه امام صادق(ع) که در مسجد همین دانشگاه به مناسبت شهادت امام جمعه کازروی حجت الاسلام والمسلمین خرسند برگزار شد، گفت: گاهی افراد با داشتن سابقه درخشان انقلابی گری با گام نهادن در مسیری که به تصورشان درست می آید از قطار انقلاب پیاده می شوند.

وی افزود: گاهی همین ها در زندانهای مخوف ساواک و زیر سنگین ترین شکنجه ها به قدری اهل صبر و مقاومت بودند که آنان را مصداق بارز مجاهد انقلابی معرفی می کردند در حالی که بعدا عملکردشان با انقلابی گری همخوانی نداشت.

حجت الاسلام کاشانی ادامه داد: در دوران رسول خدا(ص) نیز افراد مومن بسیاری بودند که بعد از رحلت ایشان دچار ریزش شدند و به مقابله با امیرمومنان علی(ع) پرداختند؛ گاهی برخی منحرفان به خیال آنکه در حال دینداری هستند در مسیر انحراف گام بر می دارند و عملی غیر دینی انجام می دهند در حالی که فکر می کنند آن عمل اوج دینداری است.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: برای مثال داعش مصداق بارز امروزی این سخن است که بعضا برخی از آنان اهل نماز و تهجد شبانه هستند اما در روز دست به کودک کشی می زنند؛ بنابراین دین به همان میزان که می تواند ابزار تقرب به خداوند باشد به همان مقدار می تواند انسان را به اسم دینداری به پست ترین درجات برساند.

وی افزود: دینداری در سایه قرآن و عترت است که انسان را از انحراف نجات می دهد در غیر این صورت عاقبتی جز انحراف ندارد؛ در دوران پیش از اسلام بت پرستان خود را مومن و دیندار به بتان می دانستند و از روی همان عقیده بود که دست به زنده بگور کردن دختران می زدند.

حجت الاسلام کاشانی بیان داشت: حب به رسول الله(ص) یک نگاه توحیدی است کسانی که حب رسول را غیر حب الله دیدند به اسم دینداری امامت را کنار زدند و به اصطلاح خودشان به دینداری پرداختند.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: به طور قطع آل سعود از درون سقوط خواهد کرد چرا که مردم عربستان و دینداران منحرفشان می بینند که امام المسلمین‌شان رسما با امام الطاغوت زمان ارتباط تنگاتنگ و صمیمی دارد و این خود به زودی عامل فروپاشی دولت سعودی از داخل خواهد شد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات