۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۰۹۶۱۰
حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد؛

دست های استعمار و استکبار برای تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب

دست های استعمار و استکبار برای تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر گفت: امروز هدف دشمن از ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه اسلامی از بین بردن آزادی، استقلال و ارزش های انسانی است،
حجت الاسلام صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجاب را حافظ ارزش های زن در جامعه اسلامی دانست و گفت: دین مبین اسلام با سفارش به رعایت حجاب از سوی بانوان، ارزش و کرامت زن را دو چندان کرده است.
 
وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با تضعیف حجاب و عفت عمومی در جامعه اسلامی، ضمن تنزل جایگاه زن در جامعه، دین و فرهنگ ارزشی را در جامعه کمرنگ کنند، افزود: در طول تاریخ همواره دست های فاسد استعمار و استکبار تلاش کردند تا ارزش های دینی را در جامعه اسلامی از بین ببرند و کمرنگ کنند.
 
حجت الاسلام سلیمانی با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین وظایف ما زنده نگه داشتن این ارزش های الهی است، خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن ارزش های دینی در جامعه بسترهای فساد و توطئه دشمنان را فراهم کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هدف دشمن از ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه اسلامی از بین بردن آزادی، استقلال و ارزش های انسانی است، تصریح کرد: این مسائل مهم به همین آسانی به دست نیامده که بخواهیم راحتی آنها را از دست دهیم.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با تأکید براین که رعایت عفاف و حجاب یکی از بهترین راه های حفظ ارزش ها در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: همه بخش های کشور به ویژه متولیان امور دینی و فرهنگی باید تلاش کنند تا این ارزش های اصیل دینی که انقلاب اسلامی بر پایه همان ارزش ها بنا نهاده شده از سوی دشمن تضعیف و کمرنگ نشود.
 
حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند حجاب را مانعی در برابر آزادی و پیشرفت مطرح کنند، تصریح کرد: این تلاش های مذبوح و خطرناک، حرکتی انحرافی برای انزوای دین و کمرنگ کردن ارزش های الهی در جامعه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود امروز انتظار همه بزرگان نظام، علما و مراجع دینی از مسؤولان اهتمام بیشتر در مسأله عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: باید از هرگونه نگاهی که موجب تضعیف حجاب در جامعه می شود به شدت پرهیز شود.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با تأکید براین که دست های استعمار و استکبار در جریان تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دیده می شود، تصریح کرد: باید با قطع این دست های شیطانی از نفوذ و سلطه فرهنگی آنها بر کشورمان جلوگیری کنیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات