۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۶۰۹۶۱۴

آغاز فعالیت‌ انقلابیان بحرین علیه نشست منامه با عنوان «قدس فروشی نیست»

آغاز فعالیت‌ انقلابیان بحرین علیه نشست منامه با عنوان «قدس فروشی نیست»
انقلابیان بحرینی فعالیت‌های خود را علیه نشست منامه با عنوان «قدس فروشی نیست» آغاز و فراخوان بزرگترین نافرمانی مدنی را همزمان با برگزاری آن صادر کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، انقلابیان بحرینی شعار فعالیت های انقلابی خود را علیه طرح برگزاری نشست منامه با عنوان «قدس فروشی نیست» را راه اندازی کردند.

به گزارش وبسایت خبری اللؤلؤة، جریان «الوفاء اسلامی» و جنبش «حق» هدف از آغاز فعالیت های انقلابی خود را مقابله با عادی سازی روابط میان آل خلیفه و رژیم صهیونیستی و برگزاری نشست منامه عنوان کردند.

گروه های انقلابی از جوانان غیور بحرینی خواستند تا مشارکت مؤثری در فعالیت های انقلابی و مردمی علیه معامله قرن و نشست منامه داشته باشند.

این دو جنبش همچنین برگزاری بزرگترین نافرمانی مدنی در بحرین همزمان با برگزاری نشست منامه را خواستار شدند.

رژیم های آمریکا و آل خلیفه اعلام کرده‌اند که نشست اقتصادی منامه به عنوان اولین گام در راستای اجرای معامله قرن، قرار است طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) برگزار شود.

طرح صلح موسوم به معامله قرن که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرد، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و اسکان آنها در «وطن جایگزین» یعنی کشورهای دیگر است./983/ب

ارسال نظرات