۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۶۰۹۶۱۷

اوضاع وخیم 150 فلسطینی در بند رژیم سعودی

اوضاع وخیم 150 فلسطینی در بند رژیم سعودی
آل سعود با هدف در نطفه خفه کردن هر گونه اعتراض به معامله قرن از سوی فلسطینیان مقیم عربستان، شرایطی وخیم برای 150 زندانی فلسطینی به وجود آورده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، 150 فلسطینی در بند رژیم سعودی که اخیرا بازداشت شده بودند، با کتک شدید و توهین از سوی زندان‌بانان این رژیم مواجه شدند.

به گزارش وبسایت خبری الخلیج اونلاین، نیروهای آل سعود اخیرا موج جدیدی از بازداشت فلسطینیان را آغاز کردند که طی آن به خانه هایشان حمله ور می شوند و پس از ترساندن زنان و کودکان، متهمان را بازداشت می کنند.

برخی از این افراد بازداشت شده از درب خانه تا زندان با دست‌بند و پابند منتقل شده اند و ضمن وخامت اوضاع آنها در زندان، از ارتباط با خانواده های خود قدغن شده اند.

در این میان نیز «سعید بن ناصر الغامدی» استاد دانشگاه و از مخالفان حکومت سعودی، از آغاز بازداشت گسترده فلسطینیان مقیم عربستان خبر داد و نوشت که حساب بانکی آنان مسدود شده است و اجازه خروج از این کشور ندارند.

ماه گذشته میلادی دربار پادشاهی سعودی، با هدف در نطفه خفه کردن هر گونه واکنش در عربستان به معامله قرن، دستور عملیات بازداشت و تعقیب و گریز فلسطینیان مقیم این کشور را صادر کرد./983/ب

ارسال نظرات