۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۰۹۶۱۸
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران:

دلار‌های نفتی مهم‌ترین پشتوانه جریان وهابیت در جهان است

دلار‌های نفتی مهم‌ترین پشتوانه جریان وهابیت در جهان است
حجت الاسلام طبرسی با اشاره به سالروز تخریب قبور بقیع از سوی وهابیت، گفت: دلار‌های نفتی مهم‌ترین پشتوانه جریان وهابیت در جهان است.
حجت الاسلام  جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن سالروز تخریب قبور بقیع از سوی وهابیت این اقدام وهابیت را نشان دهنده اوج کینه توزی این جریان خبیث نسبت به اهل بیت (ع) دانست.
 
وی با بیان این که مبانی اندیشه‌ای جریان وهابیت کاملاً منحرف و بر اساس برداشت غلط از دین شکل گرفته است، افزود: متأسفانه این جریان منحرف بر صحت اندیشه غلط خود نیز تأکید دارند و از آن دفاع می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، تخریب بقاع متبرکه را یکی از مبانی اندیشه‌ای جریان خبیث وهابیت عنوان کرد و بیان داشت: امروز این فرقه ضاله به خطری بزرگ برای دنیای اسلام تبدیل شده که باید با قدرت در برابر آن‌ها ایستاد.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز نابودی جریان خبیث وفاسد وهابیت یک ضرورت مهم است، خاطرنشان کرد: این جریان خطرناک و منحرف با اندیشه فاسد خود موجودیت جهان اسلام را به خطر انداخته است.
 
حجت الاسلام طبرسی با بیان این که امروز آل سعود به عنوان صادر کننده اصلی تفکر فاسد و منحرف وهابیت در جهان شناخته شده است، بیان داشت: این رژیم فاسد با تغذیه فکری و مالی گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه صد‌ها هزار انسان بی گناه را به بهانه‌های واهی به خاک و خون کشیده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز دنیای اسلام به ویژه علما و بزرگان دینی وظیفه سنگینی در برابر تفکرات مسموم جریان خبیث وهابیت بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: هر گونه سکوت در برابر این جریان خطرناک خیانت به دین و اسلام ناب است.
 
حجت الاسلام طبرسی با بیان این که سکوت در برابر جنایت‌های آشکار وهابیت و حامیان آن‌ها به هیچ عنوان جایز نیست، خاطرنشان کرد: امروز رژیم سعودی با درآمد‌های حاصل از فروش نفت به صادر کردن این تفکر خطرناک و منحرف به جهان مشغول است که دنیا باید در برابر این اقدام خطرناک آل سعود جنایت کار واکنش نشان دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دلار‌های نفتی مهم‌ترین پشتوانه جریان وهابیت در جهان است، تصریح کرد: امروز باید فرهنگ مقابله با تفکر پلید و مسموم وهابیت در جهان نهادینه و نابودی این جریان به عنوان یک مطالبه جهانی قرار گیرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات