۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۰۹۶۳۰

جشنواره ‌«فعالیت‌ها و ایده‌های حوزه خدمات اجتماعی» در تبریز برگزار می‌شود‌

جشنواره ‌«فعالیت‌ها و ایده‌های حوزه خدمات اجتماعی» در تبریز برگزار می‌شود‌
جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای «فعالیت‌ها و ایده‌های حوزه خدمات اجتماعی» در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن شعبانی در نشست خبری جشنواره منطقه‌ای «فعالیت‌ها و ایده‌های حوزه خدمات اجتماعی»، اظهارداشت: شناسائی مجموعه‌های مردمی فعال در بحث خدمات اجتماعی و ترسیم الگو و مدل‌های کاربردی برای ارائه خدمات اجتماعی، از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

دبیر جشنواره فعالیت‌ها و ایده‌های حوزه خدمات اجتماعی، پرداخت به بحث خدمات اجتماعی را از جهات مختلفی مهم دانست و ابراز داشت: بار فرهنگی که متوجه قشر خدمات رسان و خدمات گیر در موضوعات اجتماعی است، بسیار اهمیت دارد و می‌توان در عین خدمت رسانی، در موضوعات فرهنگی نیز فعالیت نمود.

وی با بیان اینکه خدمات اجتماعی توام با فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند فاصله مصنوعی ایجاد شده بین نظام و مردم را از بین ببرد، افزود: چنانکه در حادثه سیل آق قلا و دیگر مناطق کشور شاهد آن بودیم و سرمایه‌ای مغتنم برای نظام محسوب می‌شد و نباید با غفلت در چنین مواردی، فرصت ایجاد شده را به تهدید تبدیل کرد تا گروه‌ها و جریان‌های خاصی بتوانند از آن بهره برداری سیاسی و فرهنگی کنند.

مدیر جبهه فرهنگی خاتم الاوصیاء استان آذربایجان شرقی، با بیان این که، دنبال حضور تمامی مجموعه‌های مردمی هستیم، اذعان داشت: مجموعه‌های مردمی و مخصوصا جوانان، می‌توانند با ارائه الگوهای جدید در خدمات اجتماعی، کمک شایانی به ارتقاء سطح خدمات رسانی اجتماعی داشته باشند.

وی به برگزاری این جشنواره در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز جبهه فرهنگی انقلاب استان، جشنواره‌ای با عنوان «انقلاب چتری برای همه»، برگزار نمود که به صورت تخصصی به قشر خاکستری جامعه پرداخته شد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات