۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۰۹۶۶۷

تفاهم‌نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر با حوزه‌ های علمیه خواهران امضا شد

تفاهم‌نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر با حوزه‌ های علمیه خواهران امضا شد
تفاهم‌نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر با حوزه‌‌های علمیه خواهران امضا شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ظهر امروز آئین امضای تفاهم‌نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر با حوزه‌‌های علمیه خواهران با حضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، ابوالفضل شریفی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم و معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌‌های علمیه خواهران در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

خانم ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در این نشست بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه مشاوره به خانواده‌های افراد معتاد و حمایت‌ معنوی از آن‌ها با ستاد مبارزه با مواد مخدر همکاری می‌کند.

سردار منتظرالمهدی معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز با اشاره به اینکه زنان 10 درصد از جامعه معتادین کشور را تشکیل می‌دهند ابراز کرد: بانوان طلبه با مشاوره و حمایت‌های معنوی می‌توانند در بازگشت آن‌‌ها به زندگی عادی و توانمندسازی دوباره آن‌ها تأثیرگذار باشند.

شریفی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم در این جلسه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بانوان طلبه این تفاهم‌نامه و همکاری می‌تواند تأثیر عمیقی در مسئله پیشگیری از مواد مخدر داشته باشد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات