۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۰۹۶۸۳
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص ۴۰ میلیون تومان هزینه ولیمه حج زائران خراسان جنوبی به سیل‌زدگان

اختصاص ۴۰ میلیون تومان هزینه ولیمه حج زائران خراسان جنوبی به سیل‌زدگان
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: برخی از زائران استان امسال هزینه ولیمه حج خود را که بالغ بر 40 میلیون تومان بوده جهت کمک به مردم مناطق سیل زده کشور اهدا کردند.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از اعزام 2 هزار و 500 نفر زائر به حج تمتع 98 خبر داد.

وی با اشاره به اعزام زائران در قالب 17 کاروان، گفت: از این تعداد دو کاروان زائر از اهل تسنن و مابقی کاروان‌ها از اهل تشیع هستند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: نخستین اعزام کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی در روز 25 تیرماه امسال از بیرجند به حج تمتع انجام می‌شود.

نوفرستی تصریح کرد: تمام کاروان‌های استان مدینه اول هستند که 53 درصد زائران را مردان و 47 درصد زائران استان نیز زنان تشکیل می‎دهند.

وی ادامه داد: زائران باید از فرصت حج تمتع به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و زائران باید آمادگی جسمانی و روحی مناسبی نیز برخوردار باشند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برخی از زائران استان امسال هزینه ولیمه حج خود را که بالغ بر 40 میلیون تومان بوده جهت کمک به مردم مناطق سیل زده کشور اهدا کردند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات